Problemer med Steam login

  • Hejsa



    Jeg har lige fået købt mig en bærbar, også har jeg også en stationær.
    Men der er et lille problem, jeg ville gerne kunne spille cs på min bærbar, ligesom jeg kan på min stationær, men når jeg prøver at logge ind står der at enten min kode eller brugernavn er forkert. Dette passer ikke fordi det er præcis det samme jeg logger ind med på min stationær computer. jeg kunne sagtens logge ind på min vens account, men så loggede jeg ud fra den, også gider den ikke at logge ind på den mere. Det mærkelige er nu så at jeg heller ikke kan logge ind på min account på min stationær efter jeg prøvede at logge af på den.



    Hvad kan jeg gøre?



    jesper

  • Har du haft steam kørende på begge computere samtidig med din account? For hvis du har det, så... Ja, så har Steam højst sandsynligt lukket din konto, da din steam account kun må bruges på en computer ad gangen

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Hah de lukker ikke bare kontoen ;) men du kan ikke logge ind hvis der er en anden der bruger din konto, prøv at få til sendt dit login med mail igennem steam. Lyder som om nogen har stjålet dit account.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe