Lotr-bfm 2

  • Jeg har søgt nu både på google og EA games.. sikkert forkert.. men leder efter hvilke porte at åbne for at game dette spil.. altså at kunne host games osv.. nogen der kender en side?? jeg har kun kunne finde til 1'eren..

  • Quote

    Originally posted by Bubbi
    Hah.. Det blev kun endnu værre..


    Jeg ville da aldrig åbne så mange porte pga. et spil..


    Så kan man lige så godt åbne alt.. :boxed:


    Det angiver vil også blot hvilke porte spillet benytter. Det betyder jo ikke at man skal have dem alle åbne. Hvis man har nogle få af dem indenfor det interval åbne er det vel tilstrækkeligt.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • hmmm


    jeg fandt det samme som bubbi. og det er magen til det gamle lotr 1.. og jeg tror ikke jeg har lyst til at åbne så mange bare pga jeg vil hoste i det spill det er stivt IMO.. så jeg jo bare skrive til dem.. normallt 100 år om at svarer, men lad os håbe. skriv endelig hvis i finder noget specielt.