Server styreprogram.

  • Hej alle :) ..


    Jeg ville høre, hvilket server program vil i anbefale? .oO server program humf?
    Ja, et program hvor man har 100% kontrol over serveren, fra anden pc. Pyt med programmet koster penge! Skal bare have fat i et godt og alligevel simpelt :)



    Mvh Aqu.

  • Hvis det er en Windows server, så kan du jo bare bruge fjernskrivebord. Det har jeg brugt i lang tid, og det virker fint :)

    Sony Vaio VPCEB2S1E, Lenovo T410
    Mediecenter: Asrock Nettop 330HT
    Playstation 3
    Samsung Galaxy SII

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus
    Hvis det er en Windows server, så kan du jo bare bruge fjernskrivebord. Det har jeg brugt i lang tid, og det virker fint :)


    Oh, det er jo windows server ...havde slet ikke tænkt på det! :) , tak.

  • Quote

    Originally posted by sct_nicolaus
    Hvis det er en Windows server, så kan du jo bare bruge fjernskrivebord. Det har jeg brugt i lang tid, og det virker fint :)


    Ja, det er nu meget nice :9xo


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Ellers er der også Tight VNC eller Real VNC (det sidste er bedst af de to)


    Eller Remote Administrator som har en hurtig opdateringshastighed.


    Husk at remote desktop ikke som standard giver den "rigtige" desktop på serveren, men en remote desktop (der af navnet) ;)

  • Quote

    Originally posted by Martin
    Ellers er der også Tight VNC eller Real VNC (det sidste er bedst af de to)


    Eller Remote Administrator som har en hurtig opdateringshastighed.


    Husk at remote desktop ikke som standard giver den "rigtige" desktop på serveren, men en remote desktop (der af navnet) ;)


    Har prøvet Remote Administrator lidt, men fatter hat af at sætte op :(

  • Remote Administrator (Radmin) Det er et ginialt program,,, Og det er kanont nemt at sætte op,,, Og så kan du få helt kontrol over andres computer, kender en der har brugt det meget, og har også hjulpet mig med det. Så kan da godt forklare dig det, altså hvis det er :9xo

  • Altid hvis du har en firewall eller router skal du lave portforward


    For du vil jo være delt op i 2 netværk, et på ydresiden som er den ip du skal connecte til og så den på indersiden som du gerne vil have fat i


    HVis du connecter f.eks til 62.61.140.24 er det din yderside ip. du vil nok have en ip som kunne ligne denne 192.168.1.1 på indersiden


    Derfor skal du enten vælge at lave en totalt forward på routeren eller sige at port 3389

  • Bruger selv UltraVNC, det virker upåklageligt, og er freeware :D


    Clicky ;)

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m