Getdataback NTFS

  • nu har jeg lige haft det kørende på min hardisk.. den finder intet.. den har kørt 3 timer og intet fundet.. lidt nedern at sidde i 3 timer og at den så intet finder?? jeg søgte på hele disken.. nu har jeg så sat den til at søge på den partition den mener jeg skal søge på.. men hvordan har jeg så mulighed for at få det tilbage??

  • Quote

    Originally posted by Wolf_of_dk
    Hvis Getdataback NTFS ikke kan er der vist kun de dyre metoder tilbage
    sende den ind til et firma der gør i den slags



    Getdataback NTFS har ellers reddet min røv hver gang


    Det mærkeligste var jo også den sagde der ca var 17546 filer og 37 mapper.. så det giver ingen menning den så ikke viser mig det.

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    har heller aldrig haft problemer med det. Hver gang jeg smadrer mine partitioner kan den altid redde mig.


    denne gang har disken smadret sig selv.. den fjernede bare og sagde bad data.. men lige meget nu.. startede bare på en frisk.. bare nedern med de 15-20 spil og betaer der lå der..

  • så vidt jeg husker viser gdb intil flere partioner i den menu hvor man skal vælge disk - selvom man kun har en disk og en partion - det har jeg ihvertfals været ude for... prøv at køre programmet igen og se om du et sted kan vælge mere end en partion - og vælg så den du ikke valgte før (bare sørg for at du har prøvet dem alle)...


    sådan husker jeg det anyway - det er ved at være 4-5 år siden jeg brugte det sidst

  • Låner lige, håber det er ok.


    Igår da jeg kom hjem fra en bytur var Vista beta2 downloadet. Jeg installerede det men kom til at slette partitionen på den forkerte disk. Derfor har jeg nu en 320GB disk som er helt tom og uden partition. Kan dette program redde sådanne ting?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Søndergård
    Låner lige, håber det er ok.


    Igår da jeg kom hjem fra en bytur var Vista beta2 downloadet. Jeg installerede det men kom til at slette partitionen på den forkerte disk. Derfor har jeg nu en 320GB disk som er helt tom og uden partition. Kan dette program redde sådanne ting?


    Det reddet stort set alt mit efter Vista smarede filsystemet fordi den ikke brød sig om mit Raid