Originally posted by Problack Dragon
Originally posted by Dallas
Der er INTET community i wow, der er forum spam osv. I daoc kender de fleste hinanden på den ene elelr anden måde i pvp, man snakker flinkt sammen på forums(for det meste :p) og folk er meget hjælpsomme..
Og det med wow, tror du seriøst selv folk ville købe et spil der ligner en batman tegneserie hvis de kom ind i en computerbutik ? Det er 25% hype, 50% reklame og 25% at folk har spillet de gamle warcraft spil..
.
Undskyld jeg siger det, men det der er en gang lort.
Kan da godt være der er forum spam, hvor er der ikke det? Og så slemt er det ikke. Ser ikke ud til du ved ret meget om det.
Intet community? Det er jo selvfølgelig rigtigt når 50% af alle spillere spiller WoW. Det er fuldstændig korrekt at der intet community er. Og du siger at der ikke er ret mange der kender hinanden. I et prof guild kender alle hinanden, og jeg kender da selv 60 danskere fra mit eget guild sådan "ok". Selvfølgelig er man ikke IRL buddies, men jeg tvivler på at alle i DAoC er IRL venner.
Måske skulle du prøve WoW før du udtaler dig

.
Og forresten, 1/4 af WoW er at levele fra 1-60. Så hvis ikke du er nået længere end lvl 20, ved du ikke hvad WoW er.