Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 8. juni 2006, 17:50

Jeg mente du kender de fleste der spiller meget på din server :) På de andre realms og dit eget, har endnu ikke set en wow irc channel hvor folk arrangerer fights osv. ?

Altså jeg har mange venner der spiller wow, og de gange jeg har checket wow forums er det bare general discussion med 2 millioner forskellige users der spammer..

Når jeg skriver i daoc kender jeg dem jeg skriver til, eller har en ide om hvem de er bare ved at se på hvilke chars de har i signature..

Forstår dog ikke hvorfor nogen har så ondt i røven når man kritiserer wow, så bliver man bare talt ned til 100% instantly :)

22

torsdag, 8. juni 2006, 18:40

Hvorfor er der ingen der nævner Everquest 2? :D det er sgu da endnu federe, der er ikke særlig mange små børn der spiller det da det kræver en ordenlig maskine. Ikke at jeg siger små børn ikke har penge men, det har de bare generelt ikke, jeg havde ikke dengang.

Tror at WOW har fået så mange børn til at spille er at det er lidt tegneserie børne films agtigt.

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

23

torsdag, 8. juni 2006, 19:02

Citeret

Originally posted by RAC
Hvorfor er der ingen der nævner Everquest 2? :D det er sgu da endnu federe, der er ikke særlig mange små børn der spiller det da det kræver en ordenlig maskine. Ikke at jeg siger små børn ikke har penge men, det har de bare generelt ikke, jeg havde ikke dengang.

Tror at WOW har fået så mange børn til at spille er at det er lidt tegneserie børne films agtigt.

EQ 2, DAoC osv med alle de andre MMO spil er altså også mere "Avanceret" end WoW lige er.. så derfor wow har så mange børn der gamer det.. pisse lamt imo

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
Mainboard: Asus X38
RAM: 2x CellShock V² 2GB Kit, DDR-800, 4-4-4-12
GFX: MSI GeForce 560 TI HAWK, 1GB, PCI-E
Monitor: SyncMaster 226CW

www.kazi-networks.com (Webhosting!)
www.donkeysound.dk (Donkey Sound)

24

torsdag, 8. juni 2006, 19:11

Læste en gang en Everquest 2 vs. World of Warcraft anmeldelse på en såkaldt anerkendt hjemmeside. Under Graphics i anmeldelsen fik Everquest 2, 8 point og WOW fik 10. Skal ellers lige love for at brækket lige kom op og vende i munden :D

Intel Core i7 920 D0 @ 4.1 ghz 21*196 cooled by TRUE Black - Asus P6T SE modded - Sapphire 4870x2 -
Corsair 750TX - 128 SSD - 74 GB WD Raptor - Antec P182 - Iiyama Prolite 24' 2ms

25

torsdag, 8. juni 2006, 19:30

Citeret

Originally posted by RAC
Læste en gang en Everquest 2 vs. World of Warcraft anmeldelse på en såkaldt anerkendt hjemmeside. Under Graphics i anmeldelsen fik Everquest 2, 8 point og WOW fik 10. Skal ellers lige love for at brækket lige kom op og vende i munden :D

ja det er jo totalt hul i hovedet.. så godt er WoW altså heller ikke..

se dette er Dwarfs or Orcer.. det er sådan Warhammer altid har lavet det.. de er for nice

jo Højrer level du bliver i spillet, jo Længere skæg for en dværg.. og jo mere
robust bliver en orc. osv sådan gør de med alle classes.. og det fedeste er nok du finder INGEN der kommer til at ligne dig.. du kommer til at have Kranier, eller ører osv. Små trofere for alt det du har gjort at ting i Universet, du får Orc tænder som er antallet på orc dræbte osv..
GENIALT spil IMO glæder mig til beta.. i wanna :D

mange flere hvor de kommer fra :D http://www.warhammeronline.com/english/media/screenshots/

CPU: Intel Core 2 Quad Q6600 @ 2.40GHz
Mainboard: Asus X38
RAM: 2x CellShock V² 2GB Kit, DDR-800, 4-4-4-12
GFX: MSI GeForce 560 TI HAWK, 1GB, PCI-E
Monitor: SyncMaster 226CW

www.kazi-networks.com (Webhosting!)
www.donkeysound.dk (Donkey Sound)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Firedog" (08.06.2006, 19:30)

Seneste tests og artikler

0

Logitech G19s Gaming Keyboard

De fleste kender Logitech som
Læs Mere

1

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere

0

HIS Multi-View USB Portable Docking

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Cambridge Minx Air 200 trådløs højttaler

Musikstreaming er kommet for a
Læs Mere
Seneste nyheder

0

PlayStation Danmark støtter Movember

Playstation - nu med overskæg
Læs Mere

0

Ny gammel PC

Ny brugt PC med sammen garanti
Læs Mere

0

MSI klar med MSI GTX 970 GAMING Lite

Knap har MSI GTX 970 GAMING fo
Læs Mere

1

Specifikationerne på Sony Xperia Z4 lækket

Jungletrommerne buldrer allere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.