• siden hvornår er DAoC blevet gratis ..eller er det ikke det ?


    er elendigt spil ligesom wow bare endnu dårligere grafik.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • WoW er fængende. Det synes jeg bestemt ikke DAoC er. Grafikken er til at brække sig over, og nu har WoW jo også en del flere spillere.


    Mindes at have set et sted, at DAoC kun havde 1% hvorimod WoW har 50%.


    Man kan dog godt se Blizzard har stjålet lidt hos DAoC, mht. til gameplay. Men jeg synes stadig WoW gør det meget bedre.

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX

  • Quote

    Originally posted by Problack Dragon
    Grafikken er til at brække sig over, og nu har WoW jo også en del flere spillere.


    Mindes at have set et sted, at DAoC kun havde 1% hvorimod WoW har 50%.


    .


    Et spil skal jo ikke bedømmes efter gfx udelukkende og WoW har kun flere spillere pga deres overdrevne reklame kampagne.
    Der er ca 2000 spiller om aften på den server jeg er.

  • wow har mange spillere da det er et godt spil, og DAoC ser ikke særlig godt ud imo, men hver har sin smag så fair nok hvis man syntes det er et godt spil, men man kan ikke bare sige wow har mange spillere pga reklame...

  • Quote

    Originally posted by Joor


    Et spil skal jo ikke bedømmes efter gfx udelukkende og WoW har kun flere spillere pga deres overdrevne reklame kampagne.
    Der er ca 2000 spiller om aften på den server jeg er.


    det er jo direkte løgn det der....for daoc var der længe inden wow og de fleste wow gamere har spillet daoc, og er blevet trætte af det og har valgt wow bagefter.....måske med en gang jedi academy imellem.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • DAoC har nok det bedste PvP system imo..og det er defor jeg spiller det. Ja WoW er nemt at komme igang med da deres pve system tiltrækker nye spillere..jeg kender rigtig mange som hoppede på wow-vognen da det kom ud.. men som er tilbage til DaoC igen da wow pvp er så crap!"

  • [Blocked Image: http://www.darkageofcamelot.com/DarknessRising/ss2/ss11.jpg]
    [Blocked Image: http://forums.worldofwarcraft.com/screenshots/images/screenoftheday/ss0016.jpg]


    Er wow pænere ?


    Der er en grund til Wow har flere subscribers osse, penge.. Blizzard har pumpet millioner i reklamer, det har Mythic og Goa ikke for Daoc.. Spillet har sådan set passet sig selv siden release, og dog selvom Daoc skulle være så "skidt" så er det underligt at Wow prøver at kopiere det RvR system som bliver brugt i Daoc på næsten alle punkter, og får et elendigt resultat..


    Alle dem som jeg kender der spiller wow og daoc, eller har spillet wow, de fleste er stoppet. De siger alle at wow er godt, hvis du er "casual" dvs. ikke spiller meget eller seriøst. Daoc er dog spillet hvis du vil have det bedste pvp action muligt, det er ikke for sjov at specielt mange danske counterstrike topspillere spiller daoc, netop på grund af det mest sublime pvp der nogensinde er lavet i et rpg spil..


    Dog vil jeg sige, hvis du mere er baldurs gate, og single player typen, så er wow nok spillet for dig. Men hvis du nogensinde har haft den eneste interesse i quake, counterstrike eller andre spil hvor man kæmper mod hinanden, så ER Dark age of Camelot spillet for dig, der er ingen konkurrence der.. Overhovedet.


    Bare for at sige det også, så ved jeg at mange af de store guildwars guilds, dem der er højt på ladder, er primært ex-daoc spilllere osse :)

  • ok.. DAoC er det bedste MMO spil lavet til dags dato.. federe end WoW.. men da jeg selv følger mængden af venner og bekendte som man spiller sammen med, så er WoW det vi spiller.


    og DAoC er ikke tabt endnu..
    og grafikken er sku da ikke til at brække sig over.. styr jer lige en gang.. prøv det og så at grafikken er en helt anden genre.. dont judge before trying..


    DAoC har det bedste PVP system og det ved de også selv. det er derfor jeg sidder som det sygeste barn og venter på at Warhammer Online kommer ud.. det er også Mythic der tager sig af det. og de film ser med det, det er helt sikkert LÆKKERT!!!!!


    WoW har jo bare sin helt egen Warcraft verden, også derfor der er så mange der spiller det.. de har mange der spiller Warcraft 3 stadig, og største delen af dem er jo hoppet med på WoW!!...


    så alt det crap er lige til at smide i lokummet.


    WoW er mere atraktivt, fordi det er så meget for alle...
    DAoC er meget mere udfordrende, spænden og sjovere i PVP 500000 gange sjovere i PVP, og har flere seriøse spillere end i WoW..
    Warhammer online er helt sikkert endnu en succes fra Mythic.. når det kommer skal der nok være mange fra wow som hopper af.. både folk som kan lide warhammer verden, og sidder og spiller på bræt osv, kommer helt sikkert til at spille dette spil.. det er helt formidabelt. http://www.warhammeronline.com

  • Quote

    Originally posted by Fragman


    det er jo direkte løgn det der....for daoc var der længe inden wow og de fleste wow gamere har spillet daoc, og er blevet trætte af det og har valgt wow bagefter.....måske med en gang jedi academy imellem.


    Tjo, der har max været 50-70.000 daoc spillere, i dag er der 6 millioner Wow spillere så vidt jeg ved.. Desværre for wow er deres primære spillerbase baseret på 11-15års teenagere der vil være holy knight of arthur! Så det ligger ligesom niveauet for spillet...


  • yep.... men jeg kender mange også fra arbejdet, som siger WoW er et af de pæneste spil MMO der er ude.. men Warhammer online og det nye grafik i DAoC er da helt sikkert et helt anden genrer.. det er ikke tegnet til børn. Det er lækkert grafik i DAoC og Warhammer online.. så helt sikkert noget man skal prøve.. kan kun andbefalde det..


    i den trial man får er det fra lvl 50 eller?

  • Quote

    Originally posted by Dallas


    Tjo, der har max været 50-70.000 daoc spillere, i dag er der 6 millioner Wow spillere så vidt jeg ved.. Desværre for wow er deres primære spillerbase baseret på 11-15års teenagere der vil være holy knight of arthur! Så det ligger ligesom niveauet for spillet...


    yep.. jeg tror i min 3 års eferaring af DAoC.. tror jeg ikke jeg mødte en person under 17.. og det var sku ikke mennesker som lamede rundt som største delen gør i WoW

  • Nej, du starter som lvl 1 i trial, så der er lidt arbejde, da leveling til 50 er lidt kedeligt, du kan pvp lidt i battlegrounds udervejs(hov, hvor har jeg hørt om battlegrounds før?) mod folk på din egen level, men det er intet i forhold til top lvl pvp/rvr..


    En stor forskel med wow og daoc er community osse..


    Der er INTET community i wow, der er forum spam osv. I daoc kender de fleste hinanden på den ene elelr anden måde i pvp, man snakker flinkt sammen på forums(for det meste :p) og folk er meget hjælpsomme..


    Og det med wow, tror du seriøst selv folk ville købe et spil der ligner en batman tegneserie hvis de kom ind i en computerbutik ? Det er 25% hype, 50% reklame og 25% at folk har spillet de gamle warcraft spil..


    Ville ikke undre mig hvis blizzard vred patten på flere af deres spil for at tjene lidt skejser..


    Btw, blizzard er baseret på ripoff, Warcraft = warhammer, Starcraft = Warhammer 40k, eneste der mangler er at de ikke kune name units efter warhammer navne da der er copyright på. De har selv kopieret det grafiske look super meget i wow, det er lidt plat at de er slupper så godt fra det imo, men der var jo næsten ingen af de gamle blizzard folk med til at lave wow, så ingen overasskelse at spillet er gameplaymæssigt dårligt.


  • Korrekt.. kan ikke siges meget bedre..


    jeg kender både DAoC. (har spillet i 3 år) og warhammer er fandme også for nice.. og jeg vil sige at Warhammer owner WoW til hver en tid..


    Tænk på hvor godt Dungeons and Dragons Online er.. hvis det blev Reklameret som WoW gjorde så ville det være størrer.. det er helt sikkert..
    Det er gør WoW endnu mindre tiltærrkende, er at det skal lagge så meget, De har så mange servere at det bliver kedeligt. og så selvom de har så mange servere så er der fandme vente tid på de fleste af dem. og så vælger man en low populatet one. så lagger det bare endnu mere.. imo skod servere de har.

  • Quote

    Originally posted by Dallas


    Der er INTET community i wow, der er forum spam osv. I daoc kender de fleste hinanden på den ene elelr anden måde i pvp, man snakker flinkt sammen på forums(for det meste :p) og folk er meget hjælpsomme..


    Og det med wow, tror du seriøst selv folk ville købe et spil der ligner en batman tegneserie hvis de kom ind i en computerbutik ? Det er 25% hype, 50% reklame og 25% at folk har spillet de gamle warcraft spil..
    .


    Undskyld jeg siger det, men det der er en gang lort.
    Kan da godt være der er forum spam, hvor er der ikke det? Og så slemt er det ikke. Ser ikke ud til du ved ret meget om det.
    Intet community? Det er jo selvfølgelig rigtigt når 50% af alle spillere spiller WoW. Det er fuldstændig korrekt at der intet community er. Og du siger at der ikke er ret mange der kender hinanden. I et prof guild kender alle hinanden, og jeg kender da selv 60 danskere fra mit eget guild sådan "ok". Selvfølgelig er man ikke IRL buddies, men jeg tvivler på at alle i DAoC er IRL venner.


    Måske skulle du prøve WoW før du udtaler dig :).


    Og forresten, 1/4 af WoW er at levele fra 1-60. Så hvis ikke du er nået længere end lvl 20, ved du ikke hvad WoW er.

    Gigabyte GA-P35-DS3
    Core 2 Quad Q6600 G0 Xigmatek @ 3,2 ghz
    G.Skill PC6400 CL 4-4-4-12
    Raptor 10k rpm 74 gb
    320 GB Western Digital
    8800 GTS @ 800/1800/2100
    Antec P182 m. 2x Yate Loon 2x Zalman ZF3
    Corsair 620w HX


  • hmm jeg giver ham ret.. og jeg er level 60.. og synes PVP er noget bras.. og det er det et spil kommer længst på..
    fordi at folk skal ind i den SAMME instance, nakke de SAMME mobs, og ha en chance for at droppe de SAMME Items...


    der i daoc, er PVP så forkskelligt, der kan ske noget nyt hver gang.. og er du level 50 jamen så går du og med kæmpe grupper og raider Castles..


    og i WoW.. når jeg i ny og næ går ind på blizzard, forum så er der for det meste kun spammers, whiners, eller bare små børn der prøver at skrive engelsk. ellers så er der mods der skriver der inde på status osv..


    I daoc det han mener er at der er 3 realms.. alle kender hianden fra de her 3 realms.. for det er sådan nogle fights ude i RVR (PVP) som gør at folk kommer til at kende hinande.. og så snakker man om fights på forums.. forklaret nok? :)