ang. windows xp registrering?

  • heys...


    Jeg har lige formateret min spand, men nu får jeg beskeden om at min windows xp er invalid ;) ...


    Hvordan får jeg registreret, for den siger at den key allerede er i brug (er den jo sjovt nok ik - da jeg allerede har formateret).


    Any help ?

  • jo jo... meeen



    Telefonsupport
    Svartid: Ventetid kan forekomme
    Åbningstider


    * Du får automatisk 2 gratis supportforespørgsler (email eller telefon) hvis du har købt din Microsoft software i en detailpakning. (Hvis din software var forudinstalleret på din PC venligst kontakt forhandleren eller hardware producenten).
    * Alle ekstra supportforespørgsler pr. telefon: DKK 2.199,00 + 25 % moms pr. (686 inkl. moms) foresporgsler, eller brug en eksisterende supportkontrakt.


    den fulgte med en mus *G*


    EDIT: Fra microsoft.com


    Microsoft-produktaktivering er designet som en hurtig verificering af produktlicensen og bekæmpelse af piratsoftware. Personer, der bruger piratsoftware, er med til at skabe et problem, der kan forhindre, at der skabes nye arbejdspladser i lokalområdet eller regionen i softwarebranchen og relaterede brancher. Piratkopiering af software dræner den globale økonomi i stort omfang, som det er påpeget i rapporten 2000 BSA Software Piracy Report. Rapporten anslår, at piratkopiering af software i år 2000 gav et tab på næsten 12 milliarder dollars på verdensplan. Piratkopiering af software har også en stor negativ indvirkning på højteknologiindustrien, hvilket medfører tabte arbejdspladser, færre nyskabelser og højere priser for forbrugerne.

  • Uanset hvad har du købt en vare.
    Så hvis du ikke har pillet ved den , eks integreret SP2 i den , burde den kunne reg , eks ny hw kan også volde probs.
    Jeg lavede en pc for en kammerat og skiftede det meste efter lynnedslag og så skulle den reg igen.
    Jeg ringede på deres gratis nr og sagde som det var og vupti fik jeg en kode.
    Og skider de på hvad du siger så få fat i sælger af den vare eller crack lortet.




    The_Unforgiven


  • Der må ikke tales om crack og lignende på tweak:))

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by hot_fifty


    Der må ikke tales om crack og lignende på tweak:))


    Kommer an på hvilket crack det er, der har jo lige været et emne om narkotika i Offtopic. :$ :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().