Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 7. juni 2006, 13:48

Hey.

Jeg skal have hjælpe til at installer superhero i min sever jeg har downloade noget men kan ikke finde ud af at installer det og det er til min decicated sever ? Help me...jeg har downloade det fra www.amxmodx.org

Tak på forhånd.

2

onsdag, 7. juni 2006, 14:57

Slet ingen der ved det ???!!!

3

onsdag, 7. juni 2006, 15:01

Så vidt jeg husker har amxmodx.org et support forum?

Ka jo være du ka finde hjælp der? Vil ihvertfald tro der er en del flere derinde der ved noget om det, end her :)

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

iPhone 5S 16GB - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 4 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

4

onsdag, 7. juni 2006, 15:19

tror ikke at man "bare" kan downloade en installer.. da jeg havde det dengang, skulle jeg ligge det ind i amxmodx og adde den til de forskellige ting og adminrettighederne osv...

5

onsdag, 7. juni 2006, 17:58

Kan du ikke forklare hvor jeg skal sætte det her hen her er et billede af sh det jeg downloade og alle de mapper der ´hedder amxx / amx98 osv. der er bare den samme fil i og den hedder sh_bass.amx der er kun en der hedder sh_bass_amxx

http://img428.imageshack.us/my.php?image=lol0pw.jpg

6

onsdag, 7. juni 2006, 19:00

Er der virkelig igen der har prøvet at ligge det ind og juice der er ikke noget support.:!

7

onsdag, 7. juni 2006, 19:20

En af mine venner har haft det og han vidste det hellere ikke, men til sidst lykkeds det ham, men det tog også en dag, og han fik ingen hjælp.

8

torsdag, 8. juni 2006, 12:17

Jamen jeg synes jeg har prøvet alt men igen ting virker? fatter ikke en brik ?

Seneste tests og artikler

0

Crucial Ballistix Tracer 1866 MHz DDR3

Crucial har meldt sig på banen
Læs Mere

0

SanDisk Extreme og Kingston USB 3.0 Media Reader

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Logitech K480 Bluetooth tastatur

Vi skal i dag tage et nærmere
Læs Mere

0

NZXT H440 - Special Edition

Du husker måske, da vi kiggede
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nintendo arbejder på ny konsol

Nintendo er efter sigende på v
Læs Mere

0

Cadillac CT6 tager streaming bagspejl i brug

Sammen med kamera, der streame
Læs Mere

0

Samsung Galaxy S6 dukket op flere steder

Den nye Samsung Galaxy S6 er d
Læs Mere

2

Lian Li lancerer O-Series kabinetter til vægmontering

Lian Li har lanceret en række
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.