Små ændringer i Windows layout

  • 1: Hmm du vil ha de ikoner væk ikk?


    Skrivebord --> Egenskaber --> Fanen "Skrivebord" --> knappen "Tilpas skrivebordet"

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Freddie
    Jeppe -- > Du skal bare have style XP. Det kan alt det der. Du kan også ændre dine ikoner o.lign.


    Nah.. UX Theme Patcher ... bruger mindre ressourcer. http://www.google.com


    Quote

    Originally posted by humpeligimp
    1: Gå ind i dsplay properties= >appearence => advanced
    og gør "icon spacing" bredere


    2: Tweak utilites har en "repair icons" function nederst i vinduet: "repair"


    Håber det virker


    Virker ikke.


    Quote

    Originally posted by JuiCe
    1: Hmm du vil ha de ikoner væk ikk?


    Skrivebord --> Egenskaber --> Fanen "Skrivebord" --> knappen "Tilpas skrivebordet"


    Nej, jeg vil have teksten bredere.

  • Jeg har fundet det der men nu er problemet nårh jeg installer det skal jeg genstarte og sådan noget men nårh jeg har genstartet sker der ikke en skid der kommer ikke det nye skyle og har prøvet at gå ind i egenskaber og udseene men der er heller ikke kommet noget nyt ? hvad gør jeg ?

  • måske skal du slå systemgendannelse fra inden ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Sry for OT, men jeg er helt forelsket i dit wallpaper! Kan du ikke linke eller uppe det et sted?


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by Jeppe
    Fragman ? Hvordan gør man det ?? !....ellers er der andre der kan svare på det ?


    hold din windowstast nede og tryk pause knappen ned...så er der et faneblad der hedder systemgendannelse......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.