• Jeg sidder på en 3mb linie i følge nogle test på nettet.


    Men ligeså snart jeg downloader en smule på nettet, er nettet helt død, også selvom jeg henter over :oops: programmer (de få gange det sker)


    Nogen der ved hvorfor?

  • Kunne du ikke forklare det lidt tydeligere? Er det en privat forbindelse, dvs. er den delt?

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Hvis det er en testforbindelse er det sikkert for at teste diverse programmer, der sidder på linien, da jeg næppe vil tro det er pga. hastigheden...


    Det er muligt de blokerer for diverse p2p programmer eller porte... Eller hvad ved jeg... men kort sagt er det sikkert med vilje

  • Jeg sidder på en linie for mig selv.


    Men firewall tror jeg kun jeg har på Windåze. Tror kun jeg har en router og switch.


    Det er rimelig iriterene, når siderne bare står og loader men der sker intet.

  • windows firewall er ikke god, og alt for langsom i mange tilfælde....en gang sygate, zonealarm, kaspersky elelr måske noget pccilin hvis du har det liggende istedet er et bedre valg.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.