Direct sound?

  • Hey.... Jeg ville lige afspille noget musik i winamp... Men så sagde den "Bad Directsound driver" eller sådan noget og så stod der "please install a proper version"... Men hvordan gør man det?

  • Hey... Jeg har lige fundet ud af at det er efter jeg har installeret en hvis "Nimo Codec Pack" at den ikke gidder at afspille noget som helst hverken filmklip eller musik... ;( Men nu har jeg fjernet den igen... Men er der nogen der kender nogle gode sider med codecs?

  • Quote

    Originally posted by Hellm@n
    Hey.... Jeg ville lige afspille noget musik i winamp... Men så sagde den "Bad Directsound driver" eller sådan noget og så stod der "please install a proper version"... Men hvordan gør man det?


    hvis du kører winamp 3 ¨å bare klik på winamp med venstre museknap og bagefter tryk ctrl+p for instillinger også er der en tab der hedder driectsound
    også vælger du bare i output device dit lyd kort eller primary sound driver på mit lydkort nvidia(r) nForce(tm)

  • Quote

    Originally posted by Hellm@n
    Hey... Jeg har lige fundet ud af at det er efter jeg har installeret en hvis "Nimo Codec Pack" at den ikke gidder at afspille noget som helst hverken filmklip eller musik... ;( Men nu har jeg fjernet den igen... Men er der nogen der kender nogle gode sider med codecs?


    http://www.divx.com/

  • Jeg kan kun sige én ting.. Hvis man installere alt fra NIMO codec pack, er man næsten 142% sikker på at den fu*ker op et eller andet sted..
    Alle de codec's laver en masse konflikter med hinanden..

  • K-lite codec pack er ret god, jeg bruger den selv


    Hent her


    Læs lige det her hvis du vil installere den, så det kommer til
    at virke ordentligt:
    The TFM Audio Filter and the Morgan Multimedia Stream Switcher are not fully compatible. It is recommended not to install both of them. Morgan Multimedia Stream Switcher can be used to switch between two audio streams in a video file that has two audio streams. Those type of files are not very common.