No recoil CS 1.6

  • Hej :D
    Jeg er begyndt at spille cs igen, men jeg vil lige høre om I ved om det er snyd at bruge "no recoil". No recoil virker på den måde at dine våben som fx AK-47 ikke ryster/vibrerer etc.
    Hvis det ikke er snyd, hvordan henter eller scripter jeg det?

  • Riiiight... Jeg vidste ikke det var cheat, da der ingen recoil var i cs 1.5, ihvertfald ikke ligeså meget som i 1.6. Men tak fordi I svarer på jeres ellers så "smarte" måde :ohmy:

  • Quote

    Originally posted by Morten
    da der ingen recoil var i cs 1.5, ihvertfald ikke ligeså meget som i 1.6.


    lies

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Morten
    Riiiight... Jeg vidste ikke det var cheat, da der ingen recoil var i cs 1.5, ihvertfald ikke ligeså meget som i 1.6. Men tak fordi I svarer på jeres ellers så "smarte" måde :ohmy:


    ej men altså.. comeon.. kunsten i CS (eller en af dem) er netop at kompensere for recoil.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Originally posted by MvK


    ej men altså.. comeon.. kunsten i CS (eller en af dem) er netop at kompensere for recoil.


    Det kan da godt være, men så må du komme med et bedre svar.

  • rigtigt det sjove ved cs er at aime real og ikk med alverdens lorte cheat



    hader cheaters


    System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

  • Quote

    Originally posted by Morten
    Riiiight... Jeg vidste ikke det var cheat, da der ingen recoil var i cs 1.5, ihvertfald ikke ligeså meget som i 1.6. Men tak fordi I svarer på jeres ellers så "smarte" måde :ohmy:


    det er fanme direkte forkert......og jeg har sq spillet 1,5/1.6 på ganske højt plan


    og grunden til de "smarte" bemærkninger er at det afgjort er det dummeste spørgsmål jeg nogensinde har set postet herinde.......men giv mig dit steam_id så skal jeg få dig bannet på alle de servere jeg stadig er overadmin på samt dem vi samarbejder med....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Kunsten er at udnytte recoil ;)

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Ja, det gælder om at udnytte recoil - især når man laver kontrolleret spray med AK eller Colt.


    Faktisk som jeg gjorde da jeg bøffede et helt hold - snak om one-man-army :D (Dog viser CS kun 4 kills, også selvom jeg fik alle 5). Billedet er taget fra HLTV demo, da jeg ikke lige magtede at tage SS in-game :D


    http://imageshack.dk/imagesfree/lDT13891.jpg

  • Quote

    Originally posted by Fragman


    det er fanme direkte forkert......og jeg har sq spillet 1,5/1.6 på ganske højt plan


    og grunden til de "smarte" bemærkninger er at det afgjort er det dummeste spørgsmål jeg nogensinde har set postet herinde.......men giv mig dit steam_id så skal jeg få dig bannet på alle de servere jeg stadig er overadmin på samt dem vi samarbejder med....


    Rolig kaptajn superadmin. Det var et simpelt spørgsmål. Dumt måske, men tag lige og spis brød til. Men det er da godt at høre I går så meget op i det. Hah.

  • Hold jer venligst til topic og lad vær med at flame - tak!


    Uanset hvor uenige I er med trådens forfatter, giver det ikke ret til at nedgøre på den måde. Hvis I ikke er interesserede i trådens emne, eller kan hjælpe, så hold jer væk istedet.

  • Quote

    Originally posted by Fragman


    det er fanme direkte forkert......og jeg har sq spillet 1,5/1.6 på ganske højt plan


    og grunden til de "smarte" bemærkninger er at det afgjort er det dummeste spørgsmål jeg nogensinde har set postet herinde.......men giv mig dit steam_id så skal jeg få dig bannet på alle de servere jeg stadig er overadmin på samt dem vi samarbejder med....


    Så hvis jeg spørger efter en ting er snyd, så banner du mig? :))



    Som en klog mand sagde engang


    Intet spørgsmål er dumt, kun svaret kan være dumt


    Der er ingen der tvinger dig til at skrive i et topic?


    TT :
    No Recoil, er snyd.


    Men her er et fif
    Når du skyder, så i stedet at sigte direkte på personen så sigt lidt under der hvor du vil skyde ( gælder kun hvis du vil spraye )

  • Jeg synes mere hvis du løber og laver spray på en 3-4 kugler så skal sigte en anelse over kryderen på ham.... Så siger det også smask.... BTW Fraggyman kan du ikk sende en pm med server ip til de server du er på?