BF2 out of range WTF ????

  • ja gamede 6 timer bf2 i træk igår, og idag startede den også fint op 1 gang, men lige pludseligt siger skærmen bare "out of range" somom den får for mange hz.....problemet er at der ikke er lavet nogle ændringer siden det virkede.


    jeg har prøvet at checke alle de profil filer osv igennem for om der er en opløsning der er for høj.....


    jeg har uninstallet spillet og installeret igen, og derefter full patch 1,3 på......


    har ocet compen lidt mere siden igår, og under 1 af tests for stabilitet gik den kold i starten af BF2 .....men efter reinstall burde den sq da vel virke igen ?


    lyden kører fint og den fryser ikke, men skærmen går bare ud...selvom den skulle køre samme elelr lavere opløsning/hz end på skrivebordet....


    what to do ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • har fundet ud af hvorfor.....alt var slettet i min default video.con af en eller anden grund...nu virker det :)

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.