Windows on Mac?

  • Er der nogle der ved, hvornår det bliver muligt at køre DUAL BOOT med Windows og OSX på MAC maskiner med Core Duo processorer?

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Er der nogle der ved, hvornår det bliver muligt at køre DUAL BOOT med Windows og OSX på MAC maskiner med Core Duo processorer?


    tror nok du skal kigge efter nogle cracked/hacked versioner af OSX for at det kan lade sig gøre..

  • Jeg har lige nu en IbooK og er utroligt glad for den.. men til tider har jeg behow for windows so derfor har jeg også en windows bærbar.. så gæt hvem der skal ud og have en af de nye macbooks.. de er totalt for lækre..


    Fed7haS

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS
    Jeg har lige nu en IbooK og er utroligt glad for den.. men til tider har jeg behow for windows so derfor har jeg også en windows bærbar.. så gæt hvem der skal ud og have en af de nye macbooks.. de er totalt for lækre..


    Fed7haS


    Din gris ;)


    Hvis du måske vil sælge din Ibook, så pm lige info og et hbo ;)


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Jo det er.


    Boot camp


    Nice :O.. Nu tænker jeg bare lige, hvornår bliver det "officielt", eller hvad skal man sige - ikke-beta-agtigt.

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • tjek på apple.dk macnyt.dk mediamac.dk
    Vil tro i løbet af få måneder.
    Men ellers kører beta'en uden problemer. Du kan iøvrigt dwl bootcamp på apples hjemmeside (som Burger vidst også "linkede" til)

  • Quote

    Originally posted by jacobvs
    man kan også bare installere virtual PC til mac og så installere windows i den virtuale PC


    Kræver det så ikke at OSX kører i baggrunden? Det vil jo være lidt system krævende.


    Det er jo det der er det fede ved de nye macs med intel core duo :D

  • Med bootcamp som Burger linker til slipper man for at have osx kørende for at afvikle windows.


    Det er den eneste fornuftige løsning og den er egentlig ret god. Kan dog ikke se pointen i at købe en mac for at køre windows.


    Kan egentlig ikke se pointen i at købe en mac medmindre man går rigtig meget op i designet af sine ting for den er jo da en del pænere end de fleste pc laptops.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    Med bootcamp som Burger linker til slipper man for at have osx kørende for at afvikle windows.


    Det er den eneste fornuftige løsning og den er egentlig ret god. Kan dog ikke se pointen i at købe en mac for at køre windows.


    Kan egentlig ikke se pointen i at købe en mac medmindre man går rigtig meget op i designet af sine ting for den er jo da en del pænere end de fleste pc laptops.


    De skulle være det kraftigere til Photoshop og andre grafiske elementer, selv om jeg synes min nye 64bit trækker det pææænt nice... dog kunne jeg alligevel godt tænke mig en iBook, men det er kun for at lege med den, og fordi den er ekstremt nem at transportere...


    Kan godt se pointen i at kører Windows på den. Så kan man game på den jo. Kender flere som er utroligt glade for deres iBooks, men er ekstremt trætte af de ikke kan game... men så kunne de jo lade være med at sælge deres PC for at få råd til en iBook.


    Personligt skifter jeg nok aldrig 100% fra Windows, men vil gerne have en computer som kører med unix og en mac, så man kan udforske skidtet, og lære en masse nye ting og sager. :)