Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 2. juni 2006, 00:13

Ja, efter jeg så Boten Anna musikvideoen (link) så tænkte jeg lige, at jeg vil prøve at lave noget lignende herhjemme :P

Nogle programmer i kan anbefale? Skal helst være rimelig professonelt da det skal lyde professionelt. Jeg lover at det bliver godt ;)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

2

fredag, 2. juni 2006, 00:40

Basshunters svenske seje er så nice, selvom jeg ikke hører techno overhovedet. Det er så grineren med svensk. :dance:

Til Topic: Sorry jeg ved absolut intet vedr. det. Men du skal have tak for det link, det bliver de glade for på mit svenske guilds forum :razz:

3

fredag, 2. juni 2006, 09:11

Tjaeh, Fruity loops og Reason 3.0 er en god start. Så er der også Cubase og en del andet. det er ekstremt svært at komme i gang med de ting. Har selv prøvet men det gik ikk godt ^^. Har så¨os opgivet men.

4

fredag, 2. juni 2006, 10:14

Citeret

Originally posted by Fino
Tjaeh, Fruity loops og Reason 3.0 er en god start. Så er der også Cubase og en del andet. det er ekstremt svært at komme i gang med de ting. Har selv prøvet men det gik ikk godt ^^. Har så¨os opgivet men.
Nu har jeg ikke hørt den sang der bliver linket til, men Cubase Og reason er SVJV da kun til indspilning af instrumenter og vokal?

Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition

5

fredag, 2. juni 2006, 17:54

Citeret

Originally posted by Cobber

Citeret

Nu har jeg ikke hørt den sang der bliver linket til, men Cubase Og reason er SVJV da kun til indspilning af instrumenter og vokal?

nop, det er hele musikprogrammer.. du kan downloade alle mulige plugins til fruity så du kan lave fede leads osv.

6

fredag, 2. juni 2006, 19:07

Reason 3.0 klart, tager lidt tid og sætte sig ind i, men så kan man også lave noget sweet musik :)

Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

7

fredag, 2. juni 2006, 20:01

Citeret

Nemme programmer det tager kun et par måneder så har man lært nok til at lave sit første nummer :D

9

fredag, 2. juni 2006, 22:22

Citeret

Originally posted by Simon Bay
Ejay :))

Ejay er lort du kan ikke lave noget godt med de programmer

[IMG]attachment.php?attachmentid=10981&sid=[/IMG]

10

fredag, 2. juni 2006, 22:24

Citeret

Originally posted by Asus3

Citeret

Originally posted by Simon Bay
Ejay :))

Ejay er lort du kan ikke lave noget godt med de programmer

det nogle gode vocaler men ellers er det noget lort

11

lørdag, 3. juni 2006, 15:59

Magix Music Maker

Er både til den professionelle og nybegynder... Nemt og gå til og med alle de indstillinger og ting og sager, man kan ønske sig :D

http://site.magix.net/scandinavian/home/…aker-11-deluxe/

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

13

søndag, 11. juni 2006, 21:22

Audacity, mange funktioner + det er fuldstændigt gratis

Dennis Hansen, dehan.dk

14

søndag, 11. juni 2006, 23:25

Det er vildt :)

15

mandag, 12. juni 2006, 00:25

Flyttet til Spil & Programmer ;)

16

mandag, 12. juni 2006, 01:30

Citeret

Originally posted by sHOIKAW
til topic basshunter - boten anna.

http://www.biggi.dk/MMRadio.mp3

Ahva for noget??? :boxed:

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16923&sid=[/IMG]

17

mandag, 12. juni 2006, 09:09

Dj aligator bruger da eJay så vidt jeg ved.. og han har da fået bikset noget fint sammen :)

18

mandag, 12. juni 2006, 10:03

Citeret

Originally posted by Schultz
Dj aligator bruger da eJay så vidt jeg ved.. og han har da fået bikset noget fint sammen :)

Var det en joke ?

19

mandag, 12. juni 2006, 10:06

Citeret

Originally posted by Schultz

Det tror jeg nu så alligevel ikke han gør. :))

20

mandag, 12. juni 2006, 11:58

Faktisk ikke nogen joke...

Så det i et musik prog. hvor han var gæst engang. tror det var puls eller noget.. og kan nemlig huske det udelukkende fordi jeg syns det var lidt spøjst.. tror ikke han mente det som en joke, ifh ikke nogen der grinte af ham :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.