Nogen film men ikke andre

  • Jeg har nogle film jeg ikke kan gå fremad af i filmen hvis jeg ikke vil se det første


    Det har virket før i tiden men lige på en gang, vil de ikke mere :rolleyes:


    Har codec installeret


    Nogen der har en idé til hvad jeg kan gøre?

  • Jeg har samme problem med enkelte film. Jeg gik ud fra at det var encodingen der var valgt på en måde der gjorde det umuligt. Er du sikker på at du har kunne spole i lige præcis de klip før?

  • Det skyldes jo en fejl i film filen. Ved ikke om der er nogen afspillere der kan ignorere dette. Jeg kender umiddelbart ikke nogen. Så skulle det lige være VLC. Men er ikke sikker.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Jeg har samme problem med enkelte film. Jeg gik ud fra at det var encodingen der var valgt på en måde der gjorde det umuligt. Er du sikker på at du har kunne spole i lige præcis de klip før?


    Ja 112% sikker, jeg har kunnet spole i alle mine film / klip, men nu kan jeg kun på nogle

  • Hent VLC Media Player, den æder næsten alt...


    - Ellers prøv evt. med nogle andre codecs, SLD PACK, fixer også alt...