Hvilket benchmark software ?

  • Hej, Jeg vil rigtigt gerne vide hvilket benchmark software produkt i bruger når i tester jeres maskiner? Og hvilke feature de forskellige produkter lægger vægt på? (F.eks. Integer, floating point, 2D eller 3D grafik)


    /Rex Mundi

  • Man kan sige meget om futuremark's benchmarks, men man får et resultat som alle kan forholde sig til og sammenligne med. Derfor synes jeg ret godt om benchmark programmerne: 3dmark 01/03 og pcmark2002 :)

  • Ok! det ser du til der er ved at tegne sig et billede her!! Der er i hvert fald nogle stykker af jer der hælder en del til Sisoft Sandra. Men jeg syntes jeg mangler lidt feedback på hvorfor i bedst ka li det ene frem for det andet? Og hvad de forskellige programmer baserer deres test på, jeg går godt nok ud fra at de bench programmer i nævner hovedsageligt er designet til at teste den grafiske side af computeren, men jeg kunne godt tænke mig at få fat i et program der f.eks. også ka lave en go test af min CPU og RAM!.. :)
    Er der i øvrigt nogle af de programmer i nævner der er freeware, eller koster de alle sammen dyrt??.. ;)


    /Rex Mundi

  • Quote

    Originally posted by Rex Mundi
    Ok! det ser du til der er ved at tegne sig et billede her!! Der er i hvert fald nogle stykker af jer der hælder en del til Sisoft Sandra. Men jeg syntes jeg mangler lidt feedback på hvorfor i bedst ka li det ene frem for det andet? Og hvad de forskellige programmer baserer deres test på, jeg går godt nok ud fra at de bench programmer i nævner hovedsageligt er designet til at teste den grafiske side af computeren, men jeg kunne godt tænke mig at få fat i et program der f.eks. også ka lave en go test af min CPU og RAM!.. :)
    Er der i øvrigt nogle af de programmer i nævner der er freeware, eller koster de alle sammen dyrt??.. ;)


    /Rex Mundi


    CPU, RAM osv = Sandra....


    http://www.Tweak.dk under Download. Freeware. ;)


  • Ok cool.. jeg elsker freeware… Jeg var ellers inde og kigge på det i forgårs, men da virkede download links’ne ik!!


    Men jeg vil straks teste min maskine.. =))


    /Rex Mundi