outlook laaannngggsom

  • hej nogle der kender en løsning på hvorfor outlok
    køre extream langsom ?


    har lige reinstalleret og før kørte den fint
    men nu køre den bare langsomt.


    havde alle opdata´s før og har det også nu

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    det må være en eller anden ny updata der gør det :(


    godt man mest bruger hotmail og yahoo lol


    Jeps. Lige min tanke.... Det gør dog ikke mig det helt store i øjeblikket, for min @GrillRotten.dk emails virker heller ikke.... Web10 :]

  • Quote

    Originally posted by DEVIL_DK
    hvad jeg har lige fået domæne ved dem


    er de så dårlige aagggggghhhhh


    Det har hele tiden været gode, men jeg har bare ikke haft andet end problemer med dem her på det sidste. Så er min HP nede, så er min email nede.... fuckers !... Jeg er bare røvuheldig i øjeblikket... :]

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Det har hele tiden været gode, men jeg har bare ikke haft andet end problemer med dem her på det sidste. Så er min HP nede, så er min email nede.... fuckers !... Jeg er bare røvuheldig i øjeblikket... :]


    Uheldig og uheldig, jeg sidder med starthotel (ligner meget web10) ogmin hp er også tit nede og min mail ligeså...


    Jeg er bare meget mere uheldig for i dag på vej hjem fra gym væltede jeg på min knallert X( :] der var vejarbejde, og som de fleste ved indebærer det en masse sand. Jeg kommer så kørende (meget meget forsigt da det i forvejen er et skarpt sving, og jeg havde set der lå sand) men det var åbenbart ikke nok kun at køre 10 km/t igennem det knallerten kunne simpelt hen ikke stå fast i sandet på den ujævne vej :( så nu sidder jeg her med hudafskrabninger og blå mærker ;(


    EDIT: ved godt det er lidt offtopic ;)

  • Quote

    Originally posted by cla
    Jeg er bare meget mere uheldig for i dag på vej hjem fra gym væltede jeg på min knallert X( :] der var vejarbejde, og som de fleste ved indebærer det en masse sand. Jeg kommer så kørende (meget meget forsigt da det i forvejen er et skarpt sving, og jeg havde set der lå sand) men det var åbenbart ikke nok kun at køre 10 km/t igennem det knallerten kunne simpelt hen ikke stå fast i sandet på den ujævne vej :( så nu sidder jeg her med hudafskrabninger og blå mærker ;(


    EDIT: ved godt det er lidt offtopic ;)


    he he - kunne sg* ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet.


    Jeg brændte min forstærker af til subben i bilen i dag - så nu kan jeg godt glemme at opgradere bundkort i næste måned :evil:

  • Quote

    Originally posted by Aerial


    he he - kunne sg* ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet.


    Jeg brændte min forstærker af til subben i bilen i dag - så nu kan jeg godt glemme at opgradere bundkort i næste måned :evil:



    Synes egentli os selv at det er lidt spøjst at jeg kunne vælte med 10-15 km/t *G*


    Det er åbenbart de uheldige folks dag i dag hva?

  • uha uha tør jeg nu begynde og rodde med og åbne min cpu for går det galt har jeg sq ikk råd til en ny
    øvv hvor er min lille smiley der klør sig på hagen :]

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • har fundet fejlen det er vorres venner ms der har lavet rod igen lol


    det er en updata til xp der gør det.
    den hedder
    Recommended Update for Windows XP SP1 (817778)
    dette skulle den fixe
    The Advanced Networking Pack for Windows XP is a set of platform technologies designed for the use and deployment of advanced networking solutions. It includes an updated IPv6 stack supporting NAT traversal for IPv6 applications, an IPv6 firewall, and a peer-to-peer platform for writing distributed solutions. After you install this item, you may have to restart your computer.