Hvordan bruger man F-tasterne i CSS til køb

  • Som threaden siger.. Hvordan gør man det. F.eks. man trykker F1 og køber nogle ting som er forudbestemt.. kan man ikke ændre på det, jeg har set andre gøre det nemlig?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • ok er det svært at gøre?

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by TheNIX
    Øhh det er da indbygget i css....


    Når du har købe menuen er der så vidt jeg husker 4 forskellige som man kan ændre på.... men det er ikke f taster det er bare normale bogstaver som s og d...


    S og D? Bagud og til højre??? :D

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().

  • Quote

    Originally posted by TheNIX
    Øhh det er da indbygget i css....


    Når du har købe menuen er der så vidt jeg husker 4 forskellige som man kan ændre på.... men det er ikke f taster det er bare normale bogstaver som s og d...


    Han snakker om Autobuy funktioner ;)


    Ikke "gå fra side til side" :))

  • aliasene til buyscripts er indbygget i CS:S men selve scriptet skal man selv lige lave en cfg til...


    du kan kopiere vedlagte txt i din CSS mappe under configs...åben den i notepad og gem som vælg alle filer og lav endelsen om til .cfg


    nøste gang du kommer ind i Cs skriver du exec autoexec.cfg i konsollen



    du kan selv ændre på hvad scriptsene skal købe og hvilke knappe du vil binde dem til.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.