Genstarter når afspilning af video på google video siden?

  • Har liget opdaget et rimelig mærkeligt problem med min computer.


    Jeg ville ind og lege lidt med http://www.video.google.com men da jeg skulle afspille en film derinde frøs pc'en bare :S


    Så slukker jeg, prøver igen, og denne gang genstarter den....Det har jeg gjort et par gange og har sat al OC tilbage til standard + flashet tilbage til en normal BIOS, men stadig problem:S


    Har både prøvet i IE og FF - ingen forskel :S


    Hvad kan der være galt?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Start - Kør, skriv: sfc /scannow (mellemrum imellem sfc og /)
    Tryk på Enter.
    Den vil nu scanne og reparere evt. ødelagte systemfiler. Du får ingen besked om der er foretaget nogen ændringer, når scanningen er færdig.


    Tak Niller :9xo


    Ellers kør en mem test86 til dine ram sveder ;)

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • 8o Har vist fundet problemet


    I bios stod MA timing til T1 men nu har jeg sat til auto og så virker filmen :S


    Det giver da ikk mening?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Simon Bay
    hmm lyder underligt.. prøv smid den beta8 bios på igen og sæt dine ram til T1 igen..


    Der gjorde den det også...Det var jo med den bios jeg opdagede problemet ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2