hd driver...

  • UP.. ej man come on slet ingen der ved det..
    Hvad nu hvis jeg siger det er en maxtor diamondmax 10 sata på 160GB er der så ikke en som ved hvad for en driver jeg skal bruge..??

  • Quote

    Originally posted by niller
    UP.. ej man come on slet ingen der ved det..
    Hvad nu hvis jeg siger det er en maxtor diamondmax 10 sata på 160GB er der så ikke en som ved hvad for en driver jeg skal bruge..??


    Bruge drivere for at formattere en harddisk? Den var sgu ny.


    Er det meningen du vil boote på den? Eller skal den bare være yderligere diskplads?


    Hvis du vil boote på den skal du jo bare smide den til din sata-controller, og vælge at boote på den disk i bios.


    Hvis det bare er yderligere plads du skal bruge, så er det jo bare at sætte den til, starte Windows -> Kontrolpanel -> Administration -> Computeradministration -> Lager -> Diskhåndtering -> Vælge disken og formattere den.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m


  • Det er til at windows skal finde min hd når jeg skal installere windows jo.. der finder den, jo ikke min hd.. der finder den kun min western digital..!

  • Quote

    Originally posted by niller
    .pdf filer..


    Så skal du have fat i Adobe Reader...

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Bruger du winxp, er det winxp du skal vælge.
    Bruger du win9x, er det win9x du skal vælge.
    osv ;)


    Og du bruger vel winxp vil jeg regne med.

    Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

  • Nope.. men har fundet ud af at man skal bruge en fil som hedder noget med TXTSETUP.OEM og så lagde jeg den ned på en diskette og så prøvede jeg men så er der er et eller andet skod som fejler.. noget ulsata2 på mit D. drev...

  • Quote

    Originally posted by niller
    Nope.. men har fundet ud af at man skal bruge en fil som hedder noget med TXTSETUP.OEM og så lagde jeg den ned på en diskette og så prøvede jeg men så er der er et eller andet skod som fejler.. noget ulsata2 på mit D. drev...


    Det er fordi du skal have resten af filerne med over på din diskette. De skulle gerne ligge i samme mappe, hvor du fandt den der .OEM fil.

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk
    Ehh hvad vil du have?


    En hdd driver får du ikke brug for da windows selv finder din harddisk ;)


    Nope.. ikk når det er S-Ata.. ihvertifald ikke min..og sidst den blev formateret fik jeg en ven til at gøre det..

  • Hmm min lillebrors gjorde det samme, jeg genstartede bare og sagde installer windows igen og så fandt den selv ud af det.



    (var også inde i bios for lige at sørge for at alt var som det skulle være)

  • Tak..
    Men så når jeg er igang får jeg denne meddelese "Filen \Winxp\fasttx2k.sys forårsagede fejlen <4100> i linie 2113 i d:\xpsprte\base\boot\setup\oemdisk.c." tryk på en tast for at forsætte. så trykker jeg så så stiller den mig bare videre til den menu hvor jeg skal trykke "s" for at installere de der drivere.. hvad gør jeg forkert..?

  • [quote]Originally posted by Maverick
    Har du husket at trykke F6 under starten af inst? Prøv med en anden diskette..[/quote]
    Disketten har jeg tjekket for fejl og ja jeg har trykket F6