Ordbog i Office?

  • Hej igen!


    Vi har 2 computer i huset, Den ene med Office XP, og den anden med Office 2002.


    Problemet er bare at den med Office XP, KUN har Engelsk, Spansk og Fransk Ordbog, den er købt helt lovligt, igennem England, og er desvære derfor der ikke er dansk.


    Men så kom jeg i tanke om at på min Office 2002, lidt ældre Office Pakke, som er købt her i danmark, er der jo dansk ordbog på, er det muligt at overføre min Dansk OG Tysk ordbog til min Office XP, da jeg skal bruge den i mit skolearbejde.


    Skal lige siges jeg dog ikke har min Office 2002 mere, da den er gået tabt, også en af mine grunde til jeg købte den nye og forbedret XP, har den dog stadig instaleret, så kunne forstille mig det kun er et par filer der skal overføres til mit Office XP, men hvad for nogen?


    Håber i kan hjælpe mig, kan ikke passe jeg skal ud og bruge min næste månedes løn på IGEN at støtte Gates på noget jeg har købt EN gang!


    Mvh

  • Mener du kan tilkøbe en sprog pakke prøv og glo lidt på edbpriser eller kontakt en software forhandler herhjemme.


    Du må ikke flytte noget fra din ene office til den anden og tror heller ikke det vil kunne lade sig gøre, ved det dog ik. Men den ordbog der er i din 2002 har du købt en licens til i det program og må derfor ikke kopiere den til et andet og bruge den der også.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Tillader mig lige og bruge denne tråd. Jeg har dog dansk ordbog, men min menu osv. er eng.




    Er det muligt og få den på dansk ?


    EDIT: Jeg har sq heller ikke dansk ordbog.


    Bent: Gider du ikke lige forklare hvad man skal gøre med den dic fil ? Fordi når jeg pakker den ud fylder den 0 kb.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

    Rettet en gang, sidst af celfa ().


  • Er lige kommet i tanke om, at jeg slet ikke har haft brugt mit Word siden en ny installation og at den der Bruger .dic, er de tilføjelser og stavemåder, som jeg har brugt. Så den kan ikke bruges til noget, da den jo er tom. :O


    For at få en anden ordbog, så mener jeg man skal starte setup-filen til Word/Office og så vælge "modify".
    Så kommer man ind det sted hvor man kan vælge el. fravælge diverse ting. Bl.a. ordbog. Men jeg er ikke 100% sikker, da jeg aldrig har haft en engelsk udgave.


    Og hvis man har en engelsk udgave, så mener jeg ikke man kan få dansk menu. Vel også rimelig logisk. ;)


    Edit: Har slettet mit tidligere indlæg, da det jo ikke kan bruges til noget.

  • Men der ligger mit problem, jeg har kun cd til den eng.


    Men ellers tak for hjælpen.- Tror lige jeg leder efter den danske version og ser om jeg kan få smækket ordbogen ind over.

    Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2