Konverter WMP's til MP3 ???

  • Har nu endelig fundet noget negativt over WMP, når man flytter AUDIO fra CD til Harddisk bliver det jo gemt som WMP lyd.. OG DET KAN IKKE AFSPILLES I WINAMP??? X(X(X(



    Nogen der lige har opskriften til hvordan man får fixet dette program? eller et program der kan "trylle" WMP's om til MP3 ???

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Har nu endelig fundet noget negativt over WMP, når man flytter AUDIO fra CD til Harddisk bliver det jo gemt som WMP lyd.. OG DET KAN IKKE AFSPILLES I WINAMP??? X(X(X(



    Nogen der lige har opskriften til hvordan man får fixet dette program? eller et program der kan "trylle" WMP's om til MP3 ???


    Ja, det har du jo helt ret i at man ikke kan. ;)


    Det bedste er dog også at rippe sine CD´ere til MP3 eller OGG med et program der hedder Easy CD-DA Extractor. Jeg bruger selv version 5.1.0.1 så vidt jeg husker.


    Jeg bruger nu stadig WMP-9 til at afspille mit musik, men derfor holder jeg fast i MP3 & OGG-formatet.


  • LOVELY ! :))


    Men nu er "Easy CD-DA Extractor" vel ikke sådan et "low budget" program som jeg skal hente fra http://www.download.com vel??? Et lille link please :)

  • Quote


    Download.dk / Download.com
    -De er sikkert brødre!! 8o;(
    BTW: Den guide du engang skrev til mig, (via forum) om Dioder forstår jeg 100% nu :) Syntes jeg bare lige du skulle vide.. btw: Får mine dioder på MANDOW... WEEEHHEAAA:.. OG ET BIOHAZARD MOTIV... YEEAAHHHAAA !!!









    Elskværdigt, fandt også et program der hed "Monkey's Audio".. LOL DA hvor mere "DOWNLOAD-MIG-JEG-FYLDER-DIN-PC-MED-KLAMME-REKLAMER-OG-POPUPS" kan et navn lyde.. Og tark for linket :)

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Elskværdigt, fandt også et program der hed "Monkey's Audio".. LOL DA hvor mere "DOWNLOAD-MIG-JEG-FYLDER-DIN-PC-MED-KLAMME-REKLAMER-OG-POPUPS" kan et navn lyde.. Og tark for linket :)


    He he... Ja, det lyder sgu sådan. *G* :D


    Hader sådan nogle programmer. :))


    Jeg bruger Easy CDDA Extrator til at rippe CD´ere og EasyDivX til at rippe DVD´ere..... Begge tingene er som navne siger "Easy"..... og gode. ;)

  • Er vist lidt lost.


    Jeg bruger Windås Media Player til at smide cd'er over på comp. Den laver filerne til .wma Altså Windows Media Audio. (tror jeg)


    Disse kan jeg sagtens spille i WinAmp.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • [quote]Originally posted by Noobie


    Download.dk / Download.com
    -De er sikkert brødre!! 8o;(
    BTW: Den guide du engang skrev til mig, (via forum) om Dioder forstår jeg 100% nu :) Syntes jeg bare lige du skulle vide.. btw: Får mine dioder på MANDOW... WEEEHHEAAA:.. OG ET BIOHAZARD MOTIV... YEEAAHHHAAA !!!


    [quote]


    Brødre.. uh gid det var så vel.. jeg er medejer af Download.dk ;)


    Det lyder godt, at du har "set lyset" i guiden - held og lykke med det :)