iPod @ iThunes

  • Kan ikke se hvorfor det er så skidt. Mange afspillere kræver alligevel et program til det. Men jeg er ligeglad. iTunes er min foretrukne afspiller alligevel ;)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Kan ikke se hvorfor det er så skidt. Mange afspillere kræver alligevel et program til det. Men jeg er ligeglad. iTunes er min foretrukne afspiller alligevel ;)


    Jeg bryder mig ikk om iTunes, og desuden har jeg winamp ;) ..Vil jo være spild at installere et program man ikk kommer til at bruge :)

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Kan ikke se hvorfor det er så skidt. Mange afspillere kræver alligevel et program til det. Men jeg er ligeglad. iTunes er min foretrukne afspiller alligevel ;)


    Hvorfor dog det...

  • Ehm ..Er jeg bare dum til iPod eller hvad? :D ..Nu har jeg sat den i min usb (2.0) men fandme om der ikk sker noget ..på iPod'en kommer der et batteri op, som er kvart fyldt . Kan heller ikk gøre noget med min iPod nu :(

  • Quote

    Originally posted by Aqu
    Ehm ..Er jeg bare dum til iPod eller hvad? :D ..Nu har jeg sat den i min usb (2.0) men fandme om der ikk sker noget ..på iPod'en kommer der et batteri op, som er kvart fyldt . Kan heller ikk gøre noget med min iPod nu :(


    Det er fixed nu :D

  • Quote

    Originally posted by niller


    Hvorfor dog det...


    Fordi jeg godt kan lide det overblik man har i iTunes.


    Kan lide designet.


    Kan lide den hurtige adgang til Music Store.


    Det er nemt at bruge i forbindelse med min mp3 afspiller.


    Det er nemt og hurtigt at rippe sine CDer.


    Det hele samlet i ét stort vindue.


    Kan slet ikke se hvorfor jeg ikke skulle bruge det.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Fordi det tager 30 sekunder at starte op :))


    Ville ikke have noget imod at slippe for det... Synes også det er irriterende at man får presset quicktime ned i halsen når man henter itunes...

  • Well, mit iTunes starter med det samme. Der går måske 2 sekunder efter jeg har trykket på knappen.


    Har intet imod QuickTime. Det ser man jo ikke til hverdag. Det er jo ikke ligefrem adwares.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Well, mit iTunes starter med det samme. Der går måske 2 sekunder efter jeg har trykket på knappen.


    Har intet imod QuickTime. Det ser man jo ikke til hverdag. Det er jo ikke ligefrem adwares.


    Har prøvet iTunes en par gange, og en ting må jeg da sige ..Som også nævnt tidligere, der er dejligt overblik over det hele ...Men så vidt jeg ved er det lidt tungere end Winamp?.

  • Winamp kan justeres lidt mere end iTunes. I hvert fald som standard.


    Fx så kan Modern skins godt trække til i Winamp. Jeg føler på ingen måde at iTunes trækker meget ud af mit system. Der kan måske være lidt når den skifter track mens man spiller. Men virkelig ikke noget der er værd at bemærke.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Winamp kan justeres lidt mere end iTunes. I hvert fald som standard.


    Fx så kan Modern skins godt trække til i Winamp. Jeg føler på ingen måde at iTunes trækker meget ud af mit system. Der kan måske være lidt når den skifter track mens man spiller. Men virkelig ikke noget der er værd at bemærke.


    Tror også det er en smagssag ...L


  • Jamen det kan jeg kun give dig ret i men du kan se sådan en som mig der næsten har 1000nr. på min somputer, så blir jeg jo gråhåret hvis jeg skal sidde og scroole hvergang jeg skal skifte nr..
    Der er winamp bare helt perfect det tager ik meget ram eller noget, og har en skide god søgefunktion... ;) bl.a. derfor er jeg mst tilhænger af winamp..

  • Quote

    Originally posted by niller


    Jamen det kan jeg kun give dig ret i men du kan se sådan en som mig der næsten har 1000nr. på min somputer, så blir jeg jo gråhåret hvis jeg skal sidde og scroole hvergang jeg skal skifte nr..
    Der er winamp bare helt perfect det tager ik meget ram eller noget, og har en skide god søgefunktion... ;) bl.a. derfor er jeg mst tilhænger af winamp..


    :9xo

  • Jeg har 3200 numre i iTunes.


    Du skal bare trykke på det bogstav kunstnerens navn starter med, så hopper den ned til det rette sted.


    Desuden kan du søge efter alt vha. søgefunktionen øverst til højre. Lad mig vise et screenshot:


    [Blocked Image: http://img50.imageshack.us/img50/5677/itunes9ji.th.jpg]


    Jeg har 3 mindre vinduer hvor jeg hurtigt kan filtere albums, kunstnere og genrer.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().