Meget lag i BF2!

  • Argh! Jeg bliver sindssyg af alt det lag jeg har i BF2!


    Jeg har hentet den sidste nye driver fra Nvidia.com.


    Kan det være at jeg ikke har nok RAM? Eller er det min CPUøs skyld at det lagger? Da BF2 kom ud kunne jeg kører det helt uden lag, men så har jeg holdt en pause med det i ca. et halvt års tid, og nu har jeg instaleret det igen og opdateret det. Nu lagger det virkelig meget!
    Jeg kører BF2 på Medium grafik.


    Kom nu alle nørder herinde :D Hjælp mig!

  • Det kunne meget vel være mangel på Ram, din internetforbindelse, processoren osv...


    Du bliver nødt til at sende dine specifikationer med i sådan en tråd før os "nørder" kan analysere noget... :D

  • måske nogle flere ram jeg køre 1280x1024 med alt i high dog med lightning medium og uden AA med mellem 40 og 55 fps


    jeg har også prøvet med 1 gb ram der kørte den også lidt dårligt !


    p.s og med sound i medium

  • Lige nu kører jeg med 1024*768 med 60hz og alt på medium.
    jeg kører med Hardware lyd og Medium kvalitet.


    Det lagger stadig meget. Jeg har kørt Ad-Aware for at eliminerer mit spyware.


    Min fps ligger mellem 10 og 15 når jeg står stille :S Og hvis jeg drejer rundt går den ned på 7 fps og nogle gange fryser den lidt i et sekund hvorefter jeg har drejet et par omgange rundt...

  • jeg kan ikke helt huske det mend der er noget med at der skal være godt med plads på din harddisk mindst 2 gb fri på c: partion spillet så BF kan bruge det men der er nok nogen der ved lidt bedre end mig

  • Quote

    Originally posted by FiTTe
    Lige nu kører jeg med 1024*768 med 60hz og alt på medium.
    jeg kører med Hardware lyd og Medium kvalitet.


    Det lagger stadig meget. Jeg har kørt Ad-Aware for at eliminerer mit spyware.


    Min fps ligger mellem 10 og 15 når jeg står stille :S Og hvis jeg drejer rundt går den ned på 7 fps og nogle gange fryser den lidt i et sekund hvorefter jeg har drejet et par omgange rundt...


    den er squ da helt galt har du bundkorts driver inde etc etc.

  • Quote

    Originally posted by FiTTe
    Lige nu kører jeg med 1024*768 med 60hz og alt på medium.
    jeg kører med Hardware lyd og Medium kvalitet.


    Det lagger stadig meget. Jeg har kørt Ad-Aware for at eliminerer mit spyware.


    Min fps ligger mellem 10 og 15 når jeg står stille :S Og hvis jeg drejer rundt går den ned på 7 fps og nogle gange fryser den lidt i et sekund hvorefter jeg har drejet et par omgange rundt...


    køre længere ned med din kvalitet/details..
    ved u overhovdet hvad FPS står for..?

  • Quote

    Originally posted by niller


    køre længere ned med din kvalitet/details..
    ved u overhovdet hvad FPS står for..?


    forklare mig lige hvorfor at han ikke skulle kunne køre med disse indstillinger.
    og istedet for at spille smart så forklar manden hvad FPS står for.

  • Quote

    Originally posted by juhl


    forklare mig lige hvorfor at han ikke skulle kunne køre med disse indstillinger.
    og istedet for at spille smart så forklar manden hvad FPS står for.


    Det har jo ikk en skid med at gøre fordi jeg spurte om han vidste det for så kan jo han regne ud af at det er for lidt jo..

  • Quote

    Originally posted by janze
    hvordan ser man FPS'n?

    ¨
    Du kan feks. hente en prg som hedder fraps som du blándt andet kan se dine fps med i alle spil... 8)
    EDIT du var sku lige hurtigere end mig..