BF2 probs???

  • hej...
    Jeg har mit Elskede GFX X850XT og så vidt jeg har hørt skulle det kunne kører BF2 med alt på high.
    men da jeg prøvede igår fik jeg en overrasskelse som var stor!
    Jeg havde sat den på high og en af mine venner som har 6600GT kan kører det på high og det kan jeg ikke den hakker men jeg har alt på medium nu og det kører fint men det er lidt mærkeligt at den hakker meget når men ven kan kører den på high......
    Its up to you folkes can you help me??


    Har det noget med mit system at gøre?.?.
    Det skal lige siges at jeg ikke har de to hdds som der ståri min sig den ene larmer meget!!!!!


    så men håber i kan hjælpe


    OUT//Nikolaj:T

  • Ved at 1gb ram er lavt i BF2, men om det kun er loading tider der sløves ved jeg ikke...


    Umildbart er din cpu ikke noget at råbe hurra for, især hvis du ikke har OC'et den... Men det gfx sparker jo røv i BF2, så det er nok ikke det der er rosinen i pølseenden

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • noget som giver MEGET mere fps er at sætte lydkvaliteten på enten low eller meidium..jeg køre selv på lov og har alt på low og køre 1024x768 og anti er på 4x har ikk giddet og rodet med det så meget så ved ik om jeg kan køre mere på high eller noget.. men jeg ligger på ca. 60-80fps..med et std. 6800GT :razz:

  • det er nok pga manglende cpu og ram niller....bf2 bruger nemlig en del cpu :) ...og ja bare high skal du nok have en 3700+ eller bedre for at køre rimeligt....en athlon64 omkring 2.7 ghz eller mere så kører det........

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    det er nok pga manglende cpu og ram niller....bf2 bruger nemlig en del cpu :) ...og ja bare high skal du nok have en 3700+ eller bedre for at køre rimeligt....en athlon64 omkring 2.7 ghz eller mere så kører det........


    Forkert en 3500+ er nok....

  • Quote

    Originally posted by Schultz
    Hvilken CPU har din makker ??
    Det er jo ikke udelukkende GFX der laver alt i spillet...


    har du prøvet at opdatere drivere ?


    kører du/din ven med v-sync - aa - osv. ?


    hvad er V-sync??

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    det er nok pga manglende cpu og ram niller....bf2 bruger nemlig en del cpu :) ...og ja bare high skal du nok have en 3700+ eller bedre for at køre rimeligt....en athlon64 omkring 2.7 ghz eller mere så kører det........


    Med en 3000+ og 512 elixir og 1GB geil kan jeg nemt trække det hele på 1027x768 og anti på 4x og resten på medium og lov med 50-60 FPS såå..og min cpu er jo for at sige det mildt røvlangsom..

  • Quote

    Originally posted by Asus3
    er det freeware??


    Om v-sync er freeware... HAHA, så fik jeg et godt grin:)


    Hvis du ser dig omkring, så finder du nok svaret selv..

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Quote

    Originally posted by niller


    Med en 3000+ og 512 elixir og 1GB geil kan jeg nemt trække det hele på 1027x768 og anti på 4x og resten på medium og lov med 50-60 FPS såå..og min cpu er jo for at sige det mildt røvlangsom..


    hvis du synes 50-60 fps er rimeligt så fint med dig......men når artilleriet eller flyene smider bomber tæt på dig så tvivler jeg på du stadig har 50-60 fps....hvad man maximum har af fps er ligegyldigt.....det er hvad det er i de mest pressede situationer der er vigtigt....og vertical sync giver store lag hvis skærmens hz og systemets fps ikke er i stand til at være det samme hele tiden...men er de det, ja så giver det et roligere billede....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Sæt Texture til medium hvis du kun har 1024 GB ram.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by RasmusS


    Om v-sync er freeware... HAHA, så fik jeg et godt grin:)


    Hvis du ser dig omkring, så finder du nok svaret selv..


    Lidt lamt at skrive du.............
    ØHH jeg fik ikke svar på mit spørgsmål
    EVT. kan du ikke smide et link

  • Quote

    Originally posted by Asus3


    Lidt lamt at skrive du.............
    ØHH jeg fik ikke svar på mit spørgsmål
    EVT. kan du ikke smide et link



    undskyld men fik også god griner på :D


    men altså det er inde i dine GFX settings. skulle der meget gerne være noget Vertical sync.. eller bare kaldet V-Sync.

  • Quote

    Originally posted by Asus3
    stik mig et billede


    nu har jeg ikke lige ATI kortet i min maskine.. så kan ikek give dig et pic fra min comp.. men jeg ved da hvis du sætter den på Avanceret Settings. så kan du finde den der inde. som hedder Vertical sync. som der nok står på program kontroleret. den sætter du bare på OFF!