Windows Vista - godt/dårligt?

  • hey


    så lige at Greeneyeddevil (bruger her på tweak) kører med windows vista.... vidste faktisk ikke at det var ude allerede... nogen der ved om det er godt til at trække f.eks store spil - programmer... er det desuden et stabilt OS?


    fordele ulemper - lad mig høre :D



    ehm...har lige læst tråden " Poll: Skal du køre med Vista når det bliver released ? ( 1 2)"


    det lader til at det ikke er kommet ud endnu - -ved ikke hvordan Greeneyeddevil så kan køre med det - men det er måske en beta


    ADMIN bare luk denne tråd

  • Quote

    Originally posted by xenon
    hey


    så lige at Greeneyeddevil (bruger her på tweak) kører med windows vista.... vidste faktisk ikke at det var ude allerede... nogen der ved om det er godt til at trække f.eks store spil - programmer... er det desuden et stabilt OS?


    fordele ulemper - lad mig høre :D


    Der er betaer ude. Som sådan ok, men ikke anbefalelsesværdige til 24= hvis man laver andet end at surfe på nettet stort set, imo.
    Men spændende nok at se.

  • det dårlige ved Vista er at den skal have noget bedre hw fpr at køre ordentlig. Men det kommer til at se pisse fedt ud sikkert.

    | AMD Phenom II X4 965 | MSI HD5700 Twin Frozen |
    | Asus M4A785TD-M Evo | OCZ 500 W |
    | 2*2 gb Mushkin PC3-10666|
    | WD Green 1TB |
    | Dell 20'' Widescreen |Logitech Z5500
    | MS Seven |

  • Quote

    Originally posted by Mitch
    det dårlige ved Vista er at den skal have noget bedre hw fpr at køre ordentlig. Men det kommer til at se pisse fedt ud sikkert.


    De nuværende betaer har kørt fint for mig på en AXP 1700+ der var let overclocket (under 2 ghz) med et 9700 nonpro og 1 gigabyte ram.

  • Jeg kører vista..


    Syntes det kører rigtigt godt, men der er problemer med wmp..


    Ellers ser alt godt ud, hurtigt, tydeligere og bedere farver også bedere i spil..


    Vista kører jo ikke bitmap billeder/ting/tekst i desktoppen merer men bruger istedet for ens gfx gpu.. Direct 3d tror jeg nok det er..


    Syntes windows ting afvikles hurtigere og merer gliende og flot end i xp..


    Og så det meget smart, hvis du har et hurtigt 4 gb flashkort kan vista udnytte det til at gører systemet bedre og merer stabilt til udvikling af programmer, og det kan låse/kode ens hd'er så de kun kan bruges i den pc..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet 3 gange, sidst af Meinder ().

  • hvad for filer, der er problemer med programmer som ikke lige er aksepteret af vista..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Min kører da ok, og det er ikke så vildt hvad hardware jeg har..


    Quote

    Originally posted by Mitch
    det dårlige ved Vista er at den skal have noget bedre hw fpr at køre ordentlig. Men det kommer til at se pisse fedt ud sikkert.

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog