GTA2 over trådløst netværk..?!

  • Har et problem med GTA2, når vi prøver at spille over trådløst netværk "hænger" spillet... Men når vi derimod bruger kabel virker det uden problemer... Da vi spiller det på min skole lige for tiden ville det være lækkert at kunne spille det uden 20 kabler på kryds og tværs i hele klassen....!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • trådløst har ofte problemer med spil....medmindre alle bruger noget virkeligt godt udstyr....og selv der er det bedre at bruge en ledning.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Ja men som skrevet tidligere, er der ikke nogen der er intra i et have 20 kabler på kryds og tværs i hele klassen..... Ville bare høre om nogen herinde havde problemer med det samme..?! og muligvis kendte en løsning..?!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Originally posted by ExobiT
    sry for off topic


    men er du sikker på at i "ikke" gidder kablerne:P og at læren ikke har sagt at i ikke skal sidde og game:P


    På min skole er lærerne nu pænt ligeglade med hvad vi foretager os i frikvartererne - bare vi følger med i timerne. Så der bliver da ofte gamet CS på min skole, uden skrig og skrål fra lærerne ;)

  • Quote

    Originally posted by ExobiT
    sry for off topic


    men er du sikker på at i "ikke" gidder kablerne:P og at læren ikke har sagt at i ikke skal sidde og game:P


    Hehe ja som "CheezEDippaH" skriver så er lærene faktisk pænt ligeglade med det...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.