kan ikke lægge xp ind efter format C:

  • Som overskriften lyder kan jeg ikke lægge xp ind efter jeg har formatteret :/. Mit xp er købt originalt.
    Får denne meddelelse:


    the following value in the .SFI file used by setup is corrupted or missing


    det er noget lignende det, den siger.

  • hvis du ikke allerede har prøvede dette vil det formodenlig løse dit problem




    put win xp cd i dit cd drev og lad din pc boot op fra den, hvis den ikke automating booter fra cd'en skal du endre din boot opsetning i din bios


    nå du har fåed den til at boote fra cd'en slet da den gamle partion og lav en ny og format dem fra cd'ns menu og prøv så at instalere win xp


    hvis du allerede har prøvede dette check lige om din win xp cd er rissed for meget til at den kan læses

  • et andet typisk problem er defekte ram stænger....eller ram der ikke får volt nok eller kører med for stramme timings.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    et andet typisk problem er defekte ram stænger....eller ram der ikke får volt nok eller kører med for stramme timings.


    Syntes bare den plejer at forsøge så og derefter crasher ud. Vil også tro du mangler noget formatering eller noget i den stil. Fjern den partation du vil installere på helt, lav en ny og formater den, lad værd og brug quick bare for en sikkerheds skyld.


    Hvis du har flere harddiske i din computer så tag de andre fra mens du installere har selv haft problem med jeg ikke kunne installere på en disk fordi der var noget med en anden disk windows ikke kunne finde ud af.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy