Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 7. august 2003, 21:21

Jeg undrer mig. Når jeg spiller kampe med min klan benytter vi os af ventrilo. Men jeg har bare det problem, at jeg opnår det ledeste delay på sommetider 5-10 sekunder. Dvs der over voice bliver musestille, hvorefter al tale der i dette tidsrum har været sendt, bliver smidt i ørerne på mig, i et inferno af lange forvirrende sætninger.

Skyldes det udbyderen? Problemet kommer ikke ved nogen af de andre over voice.

Er det et netværks problem fra min side? Jeg har 512/128.

Er det nogle indstillinger i ventrilo? Eller CS for den sags skyld. Er det min comp?

Mvh mig

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

2

fredag, 8. august 2003, 00:10

Det er sikkert hosten af ventrilo serveren.. Vi,den klan jeg er i,kører så vidt jeg ved endnu oxo ventrilo,og ham der kører den,vores cl,har ikke en stor ul,og hvis vi snakker mere end 2 ca. så kommer der lag.

4

fredag, 8. august 2003, 15:52

Prøv "TeamSpeak" istedet.. Der er mere ORDNUNG over det.. ;)

5

fredag, 8. august 2003, 16:44

Ej, TS stinker. Der går det amok, hvis det lagger. Ventrilo er det bedste til dags dato.

"She may not look like much, but she's got it where it counts, kid. I've made a lot of special modifications myself."

Seneste tests og artikler

0

HIS IceQ X2 Radeon R9 285 2 GB

Vi skal i dagens review se på
Læs Mere

14

MSI Twin Frozr GTX 970 Gaming 4G

Så kom dagen altså, som jeg er
Læs Mere

0

Func HS-260 Gaming Headset

Tweak.dk tager i dag pulsen på
Læs Mere

0

Corsair Graphite 780T Full Tower

Tweak.dk tager i dag et kig på
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Nyt Gigabyte G1.Sniper B6 Socket LGA1150 bundkort

Gigabyte har annonceret deres
Læs Mere

0

NVIDIA er klar med ny GeForce 344.16 beta driver

Kort efter lanceringen af dere
Læs Mere

0

Samsung Galaxy Mega 2 dukker op

Den er ikke kommet endnu, og s
Læs Mere

0

Triad Wars tæt på annoncering

United Front Games og Square E
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.