control tast låser?

  • heys...


    sidder med et lille... eller rettere sagt, et stort problem, og det er at min control key engang imellem låser sig selv, og jeg har ingen anelse om hvordan jeg låser den op igen :S ...


    nogen der har nogen anelse?

  • Lyder mystisk..


    Men den kan nok slås fra igen i det der "on-screen tastatur" der ligger i Start -> Programmer -> Tilbehør..


    Ved at klikke på knappen der i burde du kunne slå den fra og til..

  • det kan man nemlig ikke, det er en eller anden dum funktion der er... men jeg kan bare ikke fremprovokere den (kan ikke finde ud af hvordan jeg låser ctrl)... :S..


    og det er virkelig bare RØV. For skal restarte hvergang.. :( ... kan ikke engang bare tage tasta fra og sætte til igen.

  • Quote

    Originally posted by K.Hvoldal
    Jeg ved at man kan låse tastetaturet med: Windows Logo+ L, men at det KUN er din ctrl tast der låser, det tror jeg er en hardware fejl :rolleyes:


    hehe... så låser jeg jo hele computeren, det er jo ikke det der sker.


    Den låser _KUN_ control tasten, som om den bliver holdt nede.


    Men vil fandme ikke håbe at det er mit tasta der er ved at dø. Nu har det klaret over 15 mio. tast, det burde godt kunne klare lidt flere ;)


  • Så prøv med et andet tastatur og se om den også gør det der.

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    har ikke noget atm, men den har slet ikke lavet det i dag...


    men den kom kun når jeg lavede smileys i msn... prøver at se om jeg kan få den til det i dag :P


    Det er ikke træge taster vel?

  • Er det et Logitech Internet Navigator SE? Som er koblet til gennem USB?


    Havde nemlig samme samme problem, tror dog at det Alt der låste her... jeg gjorde det enkelte at jeg slog på knyttet hånd på tasten(læs tasterne) og så virkede det igen... her var det i højre side af "bogstavs" tastaturet.

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    nej nej... den låser den, så alle andre funktioner på tastaturet bliver som om ctrl er holdt nede :S


    fedt. Jeg tror du har samme problem som jeg hadve forleden, noget snask elelr anden kortslutning i det. Prøv et andet tastatur hvis du har et.


    Edit: Zlinky, det er sådan et jeg lige har fixet :))
    jeg tror sgu de har nogle problemer eller noget :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Er det et Logitech Internet Navigator SE? Som er koblet til gennem USB?


    Havde nemlig samme samme problem, tror dog at det Alt der låste her... jeg gjorde det enkelte at jeg slog på knyttet hånd på tasten(læs tasterne) og så virkede det igen... her var det i højre side af "bogstavs" tastaturet.


    jeg har bare det gamle af dem ;) ... ienav. :) ... det er ved at være en gammel fætter, men det virker fortrindeligt, men vil da lige se om det kan blive renset her en af dagene. Nogen gange kan jeg slå det fra ved at trykke numlocktasten *G* :P