Ripping af krypterede kodeord

  • Jeg har en installatiol af Steam med en tilknyttet bruger, som jeg har glemt kodeordet til. Ved den automatiske huskefunktion behøves jeg ikke at skrive kodeordet hver gang jeg logger ind. Men jeg kan heller ikke se hvilket kodeord der er gemt. Er det muligt at finde denne kode på en eller anden måde?

  • Quote

    Originally posted by Jonex
    Jeg har en installatiol af Steam med en tilknyttet bruger, som jeg har glemt kodeordet til. Ved den automatiske huskefunktion behøves jeg ikke at skrive kodeordet hver gang jeg logger ind. Men jeg kan heller ikke se hvilket kodeord der er gemt. Er det muligt at finde denne kode på en eller anden måde?


    Bruger ikke selv Steam mere, men er der ikke en "glemt password?"-funktion ? ...

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Bruger ikke selv Steam mere, men er der ikke en "glemt password?"-funktion ? ...


    Problemet ligger i at min ven, som har problemet har glemt alt om det svar der unlocker kodeordet i glemt password funktionen. - det burde nok have fremgået af min tråd =)


    Jeg skal rent faktisk have det kodeord, som ligger i den automatiske kodeordsfunktion ud på en eller anden måde. Hvis det da ikke er krypteret med en algoritme ukendt af almindelige mennesker. Nogle som kan hjælpe mig med det?

  • Prøv at gå ind i den mappe der hedder "Public" som ligger i Steam mappen, og dobbeltklik på "Account.html"

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Quote

    Originally posted by Nice2u
    Prøv at gå ind i den mappe der hedder "Public" som ligger i Steam mappen, og dobbeltklik på "Account.html"


    den fil den var kun til at skrive bruger og adgangskode, hvis et andet program har defineret dem.


    kys fra janus-muzz <3

  • Quote

    Originally posted by Jonex


    den fil den var kun til at skrive bruger og adgangskode, hvis et andet program har defineret dem.


    kys fra janus-muzz <3


    Hmm, mærkeligt... Mine konto-oplysninger er blevet skrevet ind der... Måske har jeg så selv gjort det for lang tid siden... Nårh, men der er sikkert kun en måde at finde ud af det på, og det er at gå igennem de diverse .dll filer og se om der står noget inde i dem... Og det er så noget jeg slet ikke har forstand på :D


    Forresten, hvem var det kys til? :$

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

  • Han skal skrive det gamle ind først, før han kan skifte til et nyt

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE

    Rettet en gang, sidst af Nice2u ().