Fast switch i Counter Strike

  • Halløj:)


    I går sad jeg og så TV, og da jeg skifter ovre på DK4 var der fandme Counter Strike i kassen :D Det var NoA, der spillede og jeg lagde mærke til at de har en ret fed konfiguration i deres config, som jeg gerne vil prøve:)


    Når de fx. skulle kaste en granat havde de fjernet den effekt, hvor man trækker splitten ud af granaten, så når man kastede den så holdte han bare almindeligt på granaten?
    Det samme når de skiftede fra fx. secondary weapon til et primary weapon, som fx kunne være fra en Deagle til en colt, så var der heller ikke den effekt, når man "trækker" colten frem og han lige lader den..!


    Altså de har fjernet den effekt der er ved alle våben når man trækker dem frem..


    Nogen der ved hvad det gør godt for, og eventuelt om nogen kender 2commanden" så jeg selv kan ligge og lege lidt med det:)

  • cl_fastswitch 1 mener jeg den hedder.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det kaldes animationer, og de bliver fjernet når du recorder en demo - Derfor kan du ikke se det.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    cl_fastswitch 1 mener jeg den hedder.

    Det er ikke den nej, men jeg vidste ikke lige hvad emnet skulle hedde:)


    Quote

    Det kaldes animationer, og de bliver fjernet når du recorder en demo - Derfor kan du ikke se det.


    Jamen jeg er næsten 92,3% sikker på at man kan slå det fra, på en eller anden måde..?

  • Hmm.. Det er der måske noget om, med det Vac2 :ohmy:


    Nå men hvis der er nogen der kender mere til det så vil det da være rart lige at høre fra dem:) Nu vil jeg ind og checke min nye config! :ph34r:


    Tak for oplysningerne alligevel:)

  • det sparer dig ikke for tid...blot animationerne

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Kan evt. være fordi du så det over HLTV, hvis du selv vil styre på den måde så skal du hente HLTV Models, det er præcis hvad du leder efter. Dog er de ikke tilladt til mange store turneringer!

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Hmm, hvordan får i fastswitch til at virke, virker fint i source, men i steam virker det kun på 1,2,3,4 - scroll på musen derimod kommer den klamme menu frem :(
    Nogle fif?
    hud_fastswitch er fixet...

  • Tak for linket PaW^:) Men jeg tør ikke rigtig bruge det eftersom jeg ikke ved hvordan VAC2 reagere på det:rolleyes:


    Quote

    Hmm, hvordan får i fastswitch til at virke, virker fint i source, men i steam virker det kun på 1,2,3,4 - scroll på musen derimod kommer den klamme menu frem


    Hvilken funktion siger du det er det ikke dur ved? Det forstod jeg nemlig ikke lige..:)

  • Quote

    Originally posted by K.Hvoldal
    Tak for linket PaW^:) Men jeg tør ikke rigtig bruge det eftersom jeg ikke ved hvordan VAC2 reagere på det:rolleyes:



    Hvilken funktion siger du det er det ikke dur ved? Det forstod jeg nemlig ikke lige..:)


    Fast weaponswitch via scroll på musen, så jeg skifter mellem guns osv. via musen :)

  • Quote

    Originally posted by MvK
    Det kaldes animationer, og de bliver fjernet når du recorder en demo - Derfor kan du ikke se det.


    Man kan oss lave fast switch imens man spiller...

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Man kan oss lave fast switch imens man spiller...


    Han snakker om animationerne, som man altså ikke kan fjerne, eller det kan man nok, man kan også få wallhack, men det er imod mange ligaers regler.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Fast weaponswitch via scroll på musen, så jeg skifter mellem guns osv. via musen :)


    Okay.. Jeg kender ikke helt commanden, men jeg er ret sikker på at du skal binde dem til Slot1, Slote2, Slot3 osv.!:)


    Måske ikke megen hjælp, men det kan være der er andre der kender lidt bedre til det :P

  • Quote

    Originally posted by MvK


    Han snakker om animationerne, som man altså ikke kan fjerne, eller det kan man nok, man kan også få wallhack, men det er imod mange ligaers regler.


    Haha rofl... Ja det er ikke så tit wallhack bliver godtaget.
    Han kan godt få fast switch, men det gavner ikke, og der er ikke mange servere som er configureret til det. Jeg har prøvet 2-3 servere hvor det har været muligt. Men muligt er det ;)