Problemer med at aktivere Windows XP Home Edition efter formatering af C:

  • Som topic siger kan jeg ikke aktivere den siger jeg har brugt min licens for mange gange (Formateret for mange gange) What tænker jeg og prøver deres telefon aktivering 2 gange og det virker heller ikke. Jeg kan ikke finde nummer eller noget jeg kan ringe på eller noget i den genre.


    Vær venlig at hjælpe mig. Satme for dårligt Microsoft A/S ikke kan yde en skid service.


    EDIT: ARGH, det her haster. Satme flot at Microsoft A/S med alle de penge vi betaler dem ikke kan få deres system til at virke eller 1. til at hjælpe mig telefonisk. DAH!! (Det er tidspunkter som nu man er glad for man betalte de penge for en orginal og lovligt version 8o)


    Mvh. Christian | HuleFanden.

  • Quote

    Originally posted by Icemann
    Når du ringer skal du vælge personlig betjening. ;)


    Så vil hun/han spørge efter den bruger ID du har på skærmen inden i, aktivering på telefon. ;)


    Ja sådan plejer det at være. Men nu har de altså opfundet lukke tider.


    Mvh. Christian | HuleFanden.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Det er da ret logisk, at de har det. Det er jo ikke deres skyld du vil aktivere dit windows klokken 22.22 fredag aften. :roller:

    Jo det er, efter min mening. Kan de ikke sætte 1 mand. Jeg mener 1 person til at hjælpe i nødssitautioner på Dansk/Engelsk. Det er da fordårligt.


    Mvh. Christian | HuleFanden.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Ja sådan plejer det at være. Men nu har de altså opfundet lukke tider.


    Mvh. Christian | HuleFanden.


    Du venter bare til i morgen eller en anden dag, du har jo 30 dage inden du skal aktivere programmet. ;)

  • Quote

    Originally posted by Icemann


    Du venter bare til i morgen eller en anden dag, du har jo 30 dage inden du skal aktivere programmet. ;)


    Ja men der er en del ting den ikke vil lade mig gøre.. (Eks. opdatere min windows) - Sorry men jeg er okay pissed lige nu..


    Mvh. Christian | HuleFanden.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Jo det er, efter min mening. Kan de ikke sætte 1 mand. Jeg mener 1 person til at hjælpe i nødssitautioner på Dansk/Engelsk. Det er da fordårligt.


    Mvh. Christian | HuleFanden.


    Hvorfor skulle de gøre det? Du har 30 dage til at aktivere din Windows, så du burde nemt kunne nå det indenfor åbningstiden. Kan du ikke nå det, er det da dig der er noget galt med, og ikke Microsoft's support. Og så er det jo ikke ligefrem en nødsituation.


    Du bliver forhåbentlig klogere en dag, hvis det er det serviceniveau du forventer. Prøv lige at tænk på hvad sådan en medarbejder vil koste at have siddende.



    Edit: Og du har prøvet at slå automatiske opdateringer til? Det skulle den gerne kunne gøre uden at være aktiveret. Derudover, så burde du jo være klar over, at du skulle ringe derind for at få den aktiveret hvis du har formateret mange gange før, og derfor kunne du have valgt at gøre det på et andet tidspunkt.


  • Arhh Heidi, mon ikke Bill tjener nok penge til at betale noget overtid til en medarbejder. Ej vil gi dig lidt ret, det kan ikke være være mange der skal ha' aktiveret et Microsoft produkt ved en sådan tid, mener de lukker den personlige betjening omkring 21-22 tiden, det er Sq fair nok. ;)

  • Quote

    Originally posted by Icemann
    Arhh Heidi, mon ikke Bill tjener nok penge til at betale noget overtid til en medarbejder. Ej vil gi dig dig lidt ret, det kan ikke være være mange der skal ha' aktiveret et Microsoft produkt ved en sådan tid, men de lukker den personlige til omkring 21-22, det er Sq fair nok. ;)


    Jo det har han nok, men han har også en virksomhed der skal kunne løbe rundt, hvilket han selvfølgelig ikke har problemer med. Det er bare mere princippet i det, hvis man forventer samtlige firmaer skal holde åben når man selv har brug for det, bare fordi man ikke har været i stand til at tænke sig om ;)