Installering af iTunes - Haster! :-)

  • Hey !


    Jeg står her med et problem som rent ud sagt får bragt mit pis godt og grundigt i kog...


    Jeg har lige købt en iPod og vil derfor installere softwaren til den, og får også installeret opdaterings-driveren til den. Da jeg så skal installere iTunes og Quicktime og skal til at registrere det i registreringsdatabasen så laver den en fejl.
    Denne:
    "Værdien kunne ikke skrives til nøglen \Software\Classes\.cdda\OpenWithList\iTunes.exe"


    Bagefter det kommer der så: "Nøglen HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Classes\.cdda\OpenWithProgids kunne ikke åbnes. Kontroller, at du har tilstrækkelig adgang til nøglen, eller kontakt supportteknikerne"


    og til sidst kommer der så:"Fejl: -1603 Fatal fejl under installationen." "Kontakt Windows Installer Help (Msi.chm) eller MSDN for at få yderligere oplysninger.


    Problemet er så: Jeg kan ikke finde noget som kan afhjælpe mit problem, jeg har siddet foran skærmen siden 16:00 for at finde noget som kan hjælpe men intet har virket ... Har i noget som kan hjælpe? :(


    /Garfield