Cs : Fps

  • startet lidt igen efter en pause på 4 år :crazyeyes:


    for 4 år siden have jeg ingen prob med at have 100 fps konstant. nu flyver den rundt mellem 30-100. er det blevet umuligt nu???


    har prøvet alt det med cl_updaterate - cl_cmd - rate ...


    need backup :finger:

  • Det lyder som virus eller spyware som du har fået ind.. download lavasoft ad-ware, ewido 14 dages trial.. prøv det og s¨å lige spybot search and destrey abre google det..

  • lidt info om dit hardware var måske en ide tro det eller lad værd men cs kræver noget mere idag en det gjorde den gang :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_
    lidt info om dit hardware var måske en ide tro det eller lad værd men cs kræver noget mere idag en det gjorde den gang :(



    så er det nok det kan jeg næsten regne ud. en smoke i cs er jeg nede på 30-40... :(


    p4 2.4
    intel bundkort
    asus 6600gt grafkort
    kingston 1.5 gb ram 2700
    samsung 930bf 19"



    kan du/i anbefale noget godt udstyr? :9xo

  • Med det setup skal du kunne køre 100fps, så det er noget externt der gør det


    rates er kun netsettings.


    Sku lang tid siden jeg har rodet med min config, men


    cl_shadows 0 - Husk
    cl_weather 0 - Husk
    max_smokepuffs "0"
    max_shells "0"

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM



  • Hvis dine ting er sat rigtigt op burde du kunne holde mere stabil fps end du nævner men konstant 100fps nej og det er næsten umuligt at opnå desværer... fordi engine er så dårlig som den er.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • lagget kan skyldes de forskellige mods serverne kører med, min fps ryger f.eks. ned på 30-40 når jeg dør og AMX bringer resultaterne op om hvem jeg har ramt og omvendt. Når de forsvinder ryger fps'en op på 99 igen.