Oblivion GFX Fix Patch

  • Hey all tweaker, jeg ville bare lige gøre jer andre opmærksomme på at dem af jer med lidt ældre gfx kort også kan få muligheden for at spille dette vilde spil ;)
    Taget fra min post på BT:


    Patch af amatør programmør til Geforce og andre gamle gfx kort.


    Det er muligt og spille med mange forskellige version af de gamle Geforce, der er en flik gut der har patchet divs, shardes og programmert det til de folk der køre med gamle gfx, det funker har selv prøvet på min anden spand der fx, køre med Geforce 4600.. Godt nok er der lidt små fejl i grafikken med reflektionerne men det overlever man nok. http://www.dius.org/oldblivion.zip


    Jeg fandt det på elderen scrolls officel forum under gfx issues, kan desværet ikke finde linket igen, ellers kan i selv prøve det ligger noget tilbage i forumet på deres site. Håber nogen af jer kan bruge det til noget

    CPU: Q9450 2.66ghz OC. 3.3ghz - NorthQ Tiger Water Cooling - GFX: Zotac GTX295 - Ram: 8gb A-data, DDR800 - Bundkort: Asus P5Q Deluxe- HDD: WD Velocity 10k RPM - PSU: CoolerMaster Silent Pro M700 -Logitech Z-5500 / Z-10 Speakers.