pdf filer

  • hey


    min far og jeg har lidt problemer med nogen pdf filer for
    ingen af os kan huske hvad man skal bruge for at kunne
    læse dem


    ps. ved godt det er et klumpedumbe spørgsmål :D


    på forhånd tak for hjælpen


  • Er sku træt af de svar der....

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Quote

    Originally posted by DjCuz


    Er sku træt af de svar der....


    vi er også trætte af at folk ikke gider tænke lidt selv først....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman


    vi er også trætte af at folk ikke gider tænke lidt selv først....


    Så giv dem en PM i stedet for de der du-er-da-lidt-dum bemærkninger. Alle kan da lave en bummert... big deal...

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Tja det er jo også forfærdeligt, at få at vide hvordan man skal gøre for, at få et hurtigt svar.
    Som nævnt, så er det ikke forbudt, at tænke lidt selv.
    Selvfølgelig kan alle lave en bummert. Men der er altså en del brugere, der konstant stiller lignende spørgsmål igen og igen. Og det er dælem-dulmene træls.
    Men tror det måske handler lidt om stolthed eller "der-er-ikke-nogen-der-skal-belære-mig syndrom", når nogle begynder at pive over google- bemærkninger.
    Ta' det nu som en mand og brug det i stedet for, som et redskab til kommende problemstillinger.

  • på et tidspunkt her i livet finder man ud af at man intet kan fordi man har fået alt på et sølvfad......jo tidligere det sker jo bedre. at hjælpe med at fortælle hvordan man skal finde de oplysninger man mangler hjælper faktisk en en del mere......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    på et tidspunkt her i livet finder man ud af at man intet kan fordi man har fået alt på et sølvfad......jo tidligere det sker jo bedre. at hjælpe med at fortælle hvordan man skal finde de oplysninger man mangler hjælper faktisk en en del mere......


    :9xo ramt lige i plet !

  • og så er der dem der ikke fatter hvad jeg skriver.... jeg giver op....

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Quote

    Originally posted by DjCuz
    Er sku træt af de svar der....


    Så lad være med at læse dem. Hjælp til selvhjælp kan der jo aldrig være noget galt med. Tonen ville være lidt blidere hvis det var en "newbie", men budskabet det samme. Visse ting kræver minimalt arbejde. Med en lille grad af logisk sans og kendskab til en søgemaskine kan det ik gå helt galt. . .

  • Alle kan lave en fejl ved at komme med et spørgsmål uden at have tænkt på at man NEMT selv kunne finde svaret uden at spørge andre. Og endda på LANGT kortere tid. Spørger man alligevel, så må man forvente et "din dovne hund" svar. Så og sige. Vi snakker jo om en person der minimum har en grundlæggende viden inden for IT. Derfor syntes jeg mit svar R fint. Det indeholder endda svaret på spørgsmålet

  • Det er også helt iorden at svare folk, men det var der jo et par stykker som havde gjort. Derfor blev jeg lidt træt af at se på den sidste linje med en fløjte fyr. Men ok, vi kan ikke alle være enige.


    Bentzin....Pive? Hmmmm, ved du ikke hvad "at pive" er....? Der var ingen der begyndte at pive her. Tsk tsk.

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Quote

    Originally posted by DjCuz
    Det er også helt iorden at svare folk, men det var der jo et par stykker som havde gjort. Derfor blev jeg lidt træt af at se på den sidste linje med en fløjte fyr. Men ok, vi kan ikke alle være enige.


    Bentzin....Pive? Hmmmm, ved du ikke hvad "at pive" er....? Der var ingen der begyndte at pive her. Tsk tsk.


    Tja det er jo, som man nu tolker det (men du følte dig vist truffet, siden du reagerer)- desuden så er det jo ikke den eneste tråd, hvor der er nogle der "piver/øffer/vrøvler" el. kald det hvad du vil. Jeg skrev jo ikke at det kun lige var i dette tilfælde.


    Her er lige hvad jeg skrev, hvis du sku' ha' glemt det !


    Men tror det måske handler lidt om stolthed eller "der-er-ikke-nogen-der-skal-belære-mig syndrom", når nogle begynder at pive over google- bemærkninger.
    Ta' det nu som en mand og brug det i stedet for, som et redskab til kommende problemstillinger.

  • Hmmm, må holde med DjCuz, sys efterhånden at nogle af de "garvede" opfører sig som selvbestaltede diktatorer. Er efterhåndend ved at være træt af at læse bl.a. Bentzins evigt kværulerende tråde. Er du født til at være på tværs Bentzin, eller har du taget timer? Jeez... :boxed: Og giv endelig igen Bentzin, jeg vil bare sidde på sidelinien og og bide mig i underlæben, for ikke at grine.


    Den sidste bemærkning skal læses således, hvis du skulle få brug for hjælp: Jeg skriver ikke tilbage!

  • :clap:

    Quote

    Originally posted by Expendable
    Hmmm, må holde med DjCuz, sys efterhånden at nogle af de "garvede" opfører sig som selvbestaltede diktatorer. Er efterhåndend ved at være træt af at læse bl.a. Bentzins evigt kværulerende tråde. Er du født til at være på tværs Bentzin, eller har du taget timer? Jeez... :boxed: Og giv endelig igen Bentzin, jeg vil bare sidde på sidelinien og og bide mig i underlæben, for ikke at grine.


    Den sidste bemærkning skal læses således, hvis du skulle få brug for hjælp: Jeg skriver ikke tilbage!

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Og så lukker vi her, han har fået svar på sit spørgsmål. Det her mudderkast gider vi simpelthen ikke!

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP