Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 26. marts 2006, 17:23

Hejsa nu sidder jeg og keder mig bravt, og har gået her i et stykke tid og ville lave mit eget map til cs. Så jeg tænkte på om der var nogle som kender et godt program til det? Det skal være med en grafik brugerflade! Det skal være nemt at bruge, men alligevel ikk for skrabet!

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

2

søndag, 26. marts 2006, 17:28

Der findes vist kun Valve Hammer tror jeg det hedder. Prøv at google det, eller kig på www.steampowered.com

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

3

søndag, 26. marts 2006, 17:32

Citeret

Originally posted by TheSnake
Der findes vist kun Valve Hammer tror jeg det hedder. Prøv at google det, eller kig på www.steampowered.com

Okai tak er ved at hente det nu! Så må vi se hvad det kan:D

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

4

søndag, 26. marts 2006, 17:46

Citeret

Originally posted by FlowingLil

Citeret

Originally posted by TheSnake

Okai tak er ved at hente det nu! Så må vi se hvad det kan:D

Ska bare lige siges, at det er rimelig svært og ENORMT stort at finde rundt i. Synes jeg :D

(\__/)
(O.o )
(#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

5

søndag, 26. marts 2006, 18:14

Du kan kun bruge Valve Hammer Editor :)

version 3.5 er nyeste

Det svært li i starten, men når du lære de forskellige værktøjer at kende er det nemt nok:)

du skal desuden bruge .wads (det er textures) og jeg kender en der har en god samling liggende på hans website: www.avser.dk

Hvis du har brug for hjælp kan jeg anbefale www.egir.dk der er et dansk/engelsk (mest engelsk) forum og tutorial site hvor man kan få hjælp og poste sine maps :)

Gigabyte GA-EX58-UD4P - i7 920
G.Skill 6GB DDR3-1600 - MSI R4850
Chill Inn. 520A4M - WD3000HLFS VelociRaptor
Dell U2311H - Logitech Z-2300

iPhone 5S 16GB - Onkyo TX-NR616 - B&W DM683 - Samsung UE55ES7005 - Playstation 4 - Mac Mini (XBMC)
Tweak.dk på Facebook

Seneste tests og artikler

0

In Win D-Frame Mini

En ny dag, et nyt kabinet komm
Læs Mere

0

HIS Multi-View USB Portable Docking

Tweak.dk bevæger sig i dag ind
Læs Mere

0

Cambridge Minx Air 200 trådløs højttaler

Musikstreaming er kommet for a
Læs Mere

0

Fractal Design Integra M - 750 Watt

Du husker måske sidste gang vi
Læs Mere
Seneste nyheder

0

PlayStation Danmark støtter Movember

Playstation - nu med overskæg
Læs Mere

0

Ny gammel PC

Ny brugt PC med sammen garanti
Læs Mere

0

MSI klar med MSI GTX 970 GAMING Lite

Knap har MSI GTX 970 GAMING fo
Læs Mere

0

Specifikationerne på Sony Xperia Z4 lækket

Jungletrommerne buldrer allere
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.