Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 22. marts 2006, 16:10

HeeY

jeg skal have mit trådløse til at virke på min onkels computer..
det er en gammel en af slagsen, så han har lige været ude at købe et trådløst netværk kort (Air live wl8000pci)

jeg fyrer den i commeren og begynder at installere drivere..

mend den finder aldrig nogen forbindelse.. den siger at jeg mangler at installere Ethernet-controller og pci-driver..

selve programmet det fulgte med til kortet siger "driver not located"

Computeren kører på windows 2000, nogen der ved hvad der er galt? og hvad jeg skal gøre for at få det til at virke?

2

onsdag, 22. marts 2006, 16:15

Og der er en trådløs forbindelse tilstede overhovedet ? Anyways, gå ind i hans accespoint / router, og se om du ikke kan finde et punkt med noget "allowed mac-adresses" eller lignende. Du skal sikkert bruge mac-adressen på det trådløsekort, og så sætte den mac-adresse på tillad på netværket i routeren.

3

torsdag, 23. marts 2006, 08:20

Hmm

kan ikke passe, eftersom jeg på to andre computere (der kører på windows XP) nemt kan komme på..

og ja self. er der trådløs internet tilstede...

4

torsdag, 23. marts 2006, 09:14

Er der noget der er udråbstegn ud for i enhedshåndtering. ?

For det kunne godt lyde som om at han ikke har instaleret bundkortsdriverne, siden du siger at den mangler pci driveren.

5

fredag, 24. marts 2006, 15:37

Der er udråbstegn ved:

Ethernet-controller

PCI Device

USB-Controller

hvad skal jeg gøre???

6

fredag, 24. marts 2006, 19:29

Citeret

Originally posted by MiazGa
Der er udråbstegn ved:

Ethernet-controller

PCI Device

USB-Controller

hvad skal jeg gøre???

Installere de driver der hører til bundkortet - du finder dem:
enten på den medfølgende driver-cd eller producentens hjemmeside->Support->downloads

Edit: Husk også alle opdateringer fra WinUpdate.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bentzin" (24.03.2006, 19:30)

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.