Itunes eller winamp. Med poll.

  • Jeg bruger iTunes på grund af overskueligheden.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • WinAMP, helt klart!


    Den eneste grund til at jeg rent faktisk har iTunes installeret skyldtes, at jeg købte en IPod Nano for en måneds tid siden. Ellers bruger jeg kun iTunes, hvis jeg vil høre en af de afspilninglister som også findes på Nano'en. :roller:

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Bruger Winamp og tildels WMP. :9xo
    Fik Itunes ind med et eller andet program X( - det lagde sig ind alle mulige steder. :roller: og imo så er det et kikset og popsmart program.
    Heldigvis ku' det fjernes, så det blev det prompte. :9xo

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Bruger Winamp og tildels WMP. :9xo
    Fik Itunes ind med et eller andet program X( - det lagde sig ind alle mulige steder. :roller: og imo så er det et kikset og popsmart program.
    Heldigvis ku' det fjernes, så det blev det prompte. :9xo


    Det har nok været QuickTime. Heldigvis findes der også alternativer til det, der klarer opgaverne bedre ;)



    Helt klart WinAmp. Det kan det jeg har brug for, og det løser opgaverne perfekt. Kører med den nyeste version med classic skin. Den er måske ikke udpræget køn på den måde, men jeg har ikke behov for en fancy afspiller.


    Det sker dog også jeg er nødt til at bruge WMP når jeg er i nærheden af DRM befængt musik.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Bruger Winamp og tildels WMP. :9xo
    Fik Itunes ind med et eller andet program X( - det lagde sig ind alle mulige steder. :roller: og imo så er det et kikset og popsmart program.
    Heldigvis ku' det fjernes, så det blev det prompte. :9xo


    Kan fortælle dig at det kommer med quicktime.
    [edit] Der var jeg lige sløv nok ;)

  • Jeg citere lige mig selv fra en anden ligene tråd:


    Det er vel en smagsag, det ene er vel lige så godt som det andet i princippet. Jeg har i en lang periode selv brugt iTunes.


    De ting jeg fandt som store pluser i iTunes var (I forhold til andre musikprogrammer):


    • Designet
    • Søgefunktionen
    • Muligheden for at købe musik (Stort udvalg)
    • Der er indtil videre kommet en del opdateringere som er blevet federe og federe hen af vejen
    • Den måde iPods kommer frem som en menu på over i siden, det er vildt fedt. Jeg synes apple har lavet en rigtig godt musik program som arbejder rigtig godt sammen med deres MP3-Afspillere.


    Dog er designet en smagsag, jeg ved der er mange andre der slet ikke kan leve med det og at designet er grunden til de ikke ejer en iPod. (Som kun er funktionsdygtig med iTunes.)
    Jeg kan rigtig godt lide søgefunktionen fordi den er hurtig og fordi den søger i alle dataer du har på dine sange. Den er super hurtig og kommer frem med det du har tastet lige med det samme. Dvs. Hvis du søger sange med Robbie Williams vil alle sange med andre der hedder Robbie også komme frem undervejs (I andre musikprogrammer som f.eks. Windows Media Player skal man til at trykke ENTER på den indtastede tekst). Her synes jeg dog iTunes løsning er rigtig god.
    Så hvis du kan lide designet på iTunes, så har du et rigtig godt musik program :9xo.


    Jeg har selv brugt Winamp, det virkede ikke ordenligt og tog en masse CPU kraft i forhold til andre musik afspilningere. Dog er det langtid siden, (de kan være blevet meget bedre siden) Jeg kan heller ikke lide deres design, jeg synes det er grimt og forvirrende. Men som sagt en smagsag.


    Jeg har ikke brugt Winamp særlig meget og tilskriver det ikke mange chancer, dog tror jeg helt sikkert iTunes er det bedste for de fleste hvis de kan lide designet. Deres design ''Like it or not''. :9xo


    Mvh Christian | HuleFanden.

  • Bruger iTunes, ved ikke rigtig hvorfor :rolleyes:
    Men som Kolyzer siger, der skal bare være noget musik. :razz:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Bruger Itunes, men sværger til Winamp.. Har ALTID brugt Winamp, men nu er der dumpet en 60 GB Ipod Video ind af døren, og den er ikke super glad for Winamp.. Og jeg gider kun have et musikprogram på computeren, så det bliver ulykkeligvis Itunes :(


    EDIT: Elsker designet, men det går alt for ofte i krak!

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

    Rettet en gang, sidst af Dare_Devil ().

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil
    Bruger Itunes, men sværger til Winamp.. Har ALTID brugt Winamp, men nu er der dumpet en 60 GB Ipod Video ind af døren, og den er ikke super glad for Winamp.. Og jeg gider kun have et musikprogram på computeren, så det bliver ulykkeligvis Itunes :(


    EDIT: Elsker designet, men det går alt for ofte i krak!


    Der findes da et plugin til winamp så du kan sende sange til din ipod mener jeg :) Det duer vist bare ikke i 5.2 eller så noget.