Far Cry grafik problemer..

  • Hey folks!


    Jeg har lige fået installeret Far Cry igen .. Og det er da et dejligt spil, men jeg har nogle grafik problemer ! Jeg kører med nyeste grafik driver og nyeste direct x.. Men tag et kig på nogle af de her billeder !


    Her er alle indstillingerne i spillet på Ultra High bortset fra lys indstillingerne, for så ser det meget mystisk ud.. Det hele kører flydene, men aligevel er det grimt nogle steder..:


    Læg mærke til siderne på bakkerne på de her billeder:
    Billede 1
    Billede 2
    Billede 3


    Her er et billede med de samme indstillinger.. Det der sker er at så snart der er et objekt så kommer der en sort firkant under objektet, altså på jorden:
    Billede 4


    Jeg kan huske fra dengang det kørte godt så var der sådan nogle blur effekter når der kom røg og der var lys.. Se hvordan det ser ud nu.. :S :
    Billede 5


    ..


    Så hvis jeg sætter lys indstillingerne op på ultra high ser det meget mystisk ud! :
    Billede 6
    Billede 7
    Billede 8


    Er der nogen der har nogen som helst anelse om hvad der er galt her ?!


    Det kørte fint da jeg havde et 9800 pro, så fik jeg det byttet ud til et Asus 6800 LE .. Min coms specs:


    P4 2.8c
    512 mb ram PC3200 samsung
    Asus 6800 LE
    WD 200 gb hdd


    Håber i kan hjælpe


    ~D

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Patch til nyeste version.



    Men udover det mener jeg os at der findes en special Nvidia driver som man ska installere ellers får man de fejl der...havde selv problemet :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Tusind tak ! Jeg skriver lige tilbage om det virker.. :)


    Forresten nogen der kan huske den side hvor man kan patche sit 6800 LE til et 6800 GT ?

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet