Hvordan kan jeg forbedre mit online-gaming forbindelse?

  • Jeg har prøvet div net boosters og imrpovers dog uden held. nogen har en ide eller et godt råd til hvordan jeg kan forbedre mit forbindelse til spille-server? (i dette tilfælde WoW). da jeg er på LAN og deler net med andre studerende (kollegie) kan jeg ikke rigtig se mine alternativer.


    på forhånd tal


    AstralLight



    PS: det er frustrende når man auto bliver logget af hvis man har været logget ind men ´inaktiv´i nogle min...ved ikke om det er blevet nævnt før/af andre...
    :rolleyes:

  • kan du ganske enkelt ikke.....eget net er eneste mulighed...net boosters virker ikke, da det er isp der sætter hvor meget trafik de tillader...et andet netkort og router kan normalt virke hvis det gamle er små-defekt....men i dit tilfælde er der ikke rigtig andet at gøre end at få seperat net.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hmm inden du gør noget helt vildt, kan du lige prøve at kigge på denne side: http://www.cfos.de/speed/cfosspeed_e.htm.. Mange vil sikkert påstå at det ikke virker, men det har det altså gjort i mit tilfælde.. Så det er da altid et forsøg værd..?!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().