Bf2 crasher til windows under gaming

  • Hey jeg er begyndt at spille bf2 igen, men til min store skuffelse så crasher spillet til windows nogle gange. Jeg har søgt rundt på ea games user support forums og jeg er ikk den eneste med problemet. Dog kan jeg ikke finde nogle konkrete løsninger på problemet derinde, så vil prøve at spørge jer herinde :)


    Altså. Når jeg spiller bf2 så har spillet det med at crashe efter et stykke tid. Det er ikk samme tidspunkt hver gang. Nogle gange kan jeg spille i mere end 20min f.eks. og andre gange mere end 1 time.


    Jeg har prøvet at uninstall og derefter installere nyeste patch (1.21 eller hva den hedder - ikk incremental) Men stadig problemer.


    Har ikke problemer med varme i pc'en så det kan godt udelukkes :)


    Nogen der ved hvordan man fixer dette problem?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Ja har nyeste drivers..




    Damn har godt nok oc min cpu til 2450....


    Sku da lamt at det får spillet til at crashe:S nogen måde man ka snyde det på?

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2


  • Hvis oc får bf2 til at crashe er det fordi din comp ikke er 100% stabil..


    Clock ned, for at se om det er det, ellers er det noget andet..

  • Quote

    Originally posted by noxon


    Hvis oc får bf2 til at crashe er det fordi din comp ikke er 100% stabil..


    Clock ned, for at se om det er det, ellers er det noget andet..


    Min comp ER 100% stabil dont worry ;) Men har faktisk os læst det med at bf2 er oc følsomt før...tænkte bare ikk li over det.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Det er eketremt OC følsomt, mit crashede også tit ved 2500mhz selvom det var 7timer prime95, OCCT og SPI32M stabilt, men køre fint ved 2800mhz, tror det er med at være heldig og ramme lige det OC BF2 godt kan lide.


    Det korte af det lange, jeg havde også problemer, men de er væk efter OC optimering.


    EDIT: Der er mange med samme problem på bf2s.com

    E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

    Rettet en gang, sidst af nano ().