Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 11. marts 2006, 08:09

Er det muligt at sætte en kode på en mappe så man kun selv kan komme ind på den?

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

2

lørdag, 11. marts 2006, 08:11

Citeret

Originally posted by Aagaard1000
Er det muligt at sætte en kode på en mappe så man kun selv kan komme ind på den?

Jada. brug programmet FolderAccess.

3

lørdag, 11. marts 2006, 08:37

Citeret

Originally posted by sam

Citeret

To ting der ikke gør det så godt:
1.) WhenU kommer med. (Spyware)
2.) Når man sætter adgangskode på en mappe og åbner den så er der ikke noget med adgangskode bagefter.
Der er kun adgangskode første gang man vil åbne den.

Jeg vil have et program der ligge adgangskode på mappen sådan at hver gang man vil åbne beder den om kode.

Whenever I’m about to do something,
I think “would an idiot do that?” and if they would,
I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

4

lørdag, 11. marts 2006, 09:11

Citeret

I praksis, så har du vel ikke behov for mere end at det kun er din egen bruger på computeren der har adgang til de filer & mapper du snakker om.
Der er vel kode på din bruger.

Men ellers er der jo PGP hvis du har paranoia

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (11.03.2006, 09:11)

5

lørdag, 11. marts 2006, 09:22

Citeret

Citeret

Originally posted by sam

Citeret

2.) Når man sætter adgangskode på en mappe og åbner den så er der ikke noget med adgangskode bagefter.

Jeg vil have et program der ligge adgangskode på mappen sådan at hver gang man vil åbne beder den om kode.

1: Det har jeg ikke haft problemer med.
2: Efter åbning af mappen skal man bare højreklikke på mappen igen og lock folder. Men hvis du ikke gider det, så kan jeg da godt se du har problemer :)
Jeg syntes det er et nemt og fint lille prog.

6

lørdag, 11. marts 2006, 14:05

Hmm hent winrar og lav kode på mappen sådan;) Det gør jeg selv og det fungere godt nok

Macbook 15"4
2,3 ghz i7 Quadcore
500gb hdd
4gb ram

7

lørdag, 11. marts 2006, 14:10

Citeret

Citeret

Originally posted by sam

Citeret

Så går du bare ind i Tilføj og fjern programmer. Og finder WhenU og sletter det! Så ryger alt væk der har med Whenu at gøre ud af din computer!

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
Coolmaster EVO212
ASUS Z97-A
Crucial Ballistix Sport 2x4GB
Crucial MX100 240GB SSD
Gigabyte 970 G1 4GB
Fractal Design Arc Midi R2

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.