Brænder program.

  • Hej jeg har fået smidt mit brænder program væk og skal bruge en ny, jeg har ikk tænkt mig at bruge penge på det, så håber lidt i kender et nemt og godt freeware brænder program. Det skal kunne brænde dvd osv.

  • Crap, jeg fik det også med til min brænder men det har jeg fået smidt væk:( Og når jeg henter demo'en siger den at serie nummeret er udløbet ffs programmet har sq da selv skrevet den:S

  • Hvis du bliver nødt til at købe vil jeg helt klart mene at at Sonic RecordNow pakken er 1000 gange bedre end nero.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000
    Hvis du bliver nødt til at købe vil jeg helt klart mene at at Sonic RecordNow pakken er 1000 gange bedre end nero.


    Før jeg begyndte at bruge Nero brugte jeg CloneCD til kopiering og images og Medio Easy CD Creator til små ting jeg selv lavede

  • Personligt bruger jeg Nero 7 ... men det er jo også mere end bare et brænder-program.


    Quote

    Originally posted by Aagaard1000
    Hvis du bliver nødt til at købe vil jeg helt klart mene at at Sonic RecordNow pakken er 1000 gange bedre end nero.


    ... og hvorfor så det ?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten
    Personligt bruger jeg Nero 7 ... men det er jo også mere end bare et brænder-program.



    ... og hvorfor så det ?


    Ser jo ud til jeg må købe mig nero ;(

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Det er jo op til dig. Der findes jo også freeware-programmer hvis det skal være det.


    F.eks DeepBurner som jeg lige fandt med Google.


    Prøver og hente det der... Håbede der var nogle som havde et helt godt freeware hehe:D