DX9 kombitabel?

  • Hey...


    Jeg sidder her med et spil Streel Legal Racing, og det gider ikke at køre ordenligt, det hakker helt vildt når man er i racing mode, selvom jeg har sat alt grafikken helt ned... Og så var det at jeg kiggede i manualen og der stod der at man skulle have et DX9 kombitabelt gxf kort for at spillet ville køre ordenligt... Er mit gfx kort det?

  • Quote

    Originally posted by Hellm@n
    Hey...


    Jeg sidder her med et spil Streel Legal Racing, og det gider ikke at køre ordenligt, det hakker helt vildt når man er i racing mode, selvom jeg har sat alt grafikken helt ned... Og så var det at jeg kiggede i manualen og der stod der at man skulle have et DX9 kombitabelt gxf kort for at spillet ville køre ordenligt... Er mit gfx kort det?


    hent updateten til det det spil kunne slet ikk køre da det udkom det var fyldt med fejl men køre fint med nyeste update

  • Ja... Men der er vist 2 forskellige spil... Der er Street Legal Racing... Og så er der Street Legal Racing: Redline... Og det er den sidste jeg har og der er ingen opdateringer til den...