Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 9. marts 2006, 12:13

Vil opdatere min bios, men smart som jeg er, har jeg smidt CD'en der fulgte med bundkortet væk. Og for at opdatere Bios skal jeg bruge programmet awardflash (awdflash.exe). Men asus er så genial at de ikke vil dele dette program på deres hjemmeside, så jeg hentede den et andet sted. Problemet er bare når jeg er i dos og skal vælge hvilken BIOS jeg vil opdatere til, siger den "Not Award Bios". Da bios'en er hentet på ASUS hjemmeside kan det vel kun være awardflash der er problemet. Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få opdateret min bios? Måske hvis der er en der har det selvsamme mobo kan han sende mig awdflash.exe fra hans cd...

mvh
BJarke

2

torsdag, 9. marts 2006, 14:48

kan du ikke hente asus update

SØGER OPTERON 185 til s. 939

Dont hate tha playa, hate tha game
CPU: Athlon64 3500+ winny@2200mhz
Bundkort: A8N-SLI deluxe, nVidia nForce4
Grafikkort: MSI NX6800-TD256E GeForce 6800 PCI-E 256MB GDDR3.@415/881 cooled by ac cooling5 rev.2
Ram: 2x1GB kingston Value pc3200, 400mhz ddr
PSU: 450watt, 14A på 12'ern
CD/DVD drev: NEC DVD-ROM DV-5700A
DVD brænder: NEC DVD_RW ND-3540A

3

torsdag, 9. marts 2006, 15:13

Min comp virker ikke så godt, så jeg vil helst gøre det med disketter. Jeg har prøvet at computeren frøs mens den opdaterede bios.... ikke en sjov situation. Ville være mega glad hvis der var nogen som også havde dette mobo kunne sende deres awdflash.exe til mig...

mvh
Bjarke

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.