Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 8. marts 2006, 15:30

Hej Drenge :)

Se, jeg har fået et lille problem med Zonealarm Free. Den har sløvet min opstart utrolig meget. Jeg ved at det er Zonealarms skyld, da det var lige efter jeg installerede programmet, og jeg havde også mistanke til at det var zonealarm der var skyld i at min gamle computer startede langsomt op.

Jeg har fjernet programmet, så meget som jeg kan. Dvs. i tilføj/fjern programmer, slettet de sidste filer manuelt og fundet nøgler i regdatabasen. Desuden kigget efter services der kunne have noget med Zonealarm at gøre, og kigget i min startup list, udenheld. Men alligevel har den altså sløvet min opstart utrolig meget.

Den står og hænger i et minut eller to på windows xp skærmen, hvor den blå fidus kører hen over skærmen.

Meget belastende. Nogen der har oplevet noget lignende?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AtoM!C" (08.03.2006, 15:34)

2

onsdag, 8. marts 2006, 15:33

Køre også med Zonealarm men har aldrig oplevet det. Spyware evt. der fulgte med da du downloade det.

3

onsdag, 8. marts 2006, 15:35

Er igang med at tjekke, tjekker også for virus engang. Men tvivler meget, da der intet var på den gamle - hvor problemet også opstod.

EDIT:

Spyware + antivirus kørt osv, uden held.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "AtoM!C" (08.03.2006, 17:14)

5

onsdag, 8. marts 2006, 21:50

har brugt det mange gange, men aldrig været ude for det der før..prøvet at afinstallere det og installere det igen.

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

7

torsdag, 9. marts 2006, 19:50

Nu fik jeg det endelig ordnet, efter jeg brugte System Restore.
Jeg kunne simpelthen ikke finde fejlen, og det kunne folkene på ZoneAlarms forum heller ikke.

Tak for alle forslagene.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.